« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۷۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۸
امام جمعه شهرستان مارگون؛
امام جمعه شهرستان مارگون گفت: یکی از اساسی‌ترین کارهایی که بر عهده‌ بسیج است و در بافت درونیِ هویت بسیج دخالت دارد، حمایت و دفاع از اصول مسلّم اسلامی و ارزش های نظام است .

به گزارش آوای رودکوف،حجت‌الاسلام والمسلمین خواجه پور ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: «همت بلند، خردمندی، بصیرت و توکل به خدا» از ابزارهای تجربه‌شده برای غلبه بر مشکلات کشور هستند.

امام جمعه شهرستان مارگون گفت: بسیجیان باید قدرشناس جایگاه خود باشند و بدانند که با همّت بلند و در پرتو ایمان به خدا، بصیرت، خردمندی و درست‌اندیشی و با اعتماد و توکّل به خداوند دانا و توانا، می توانند در همه‌ مسائل عمومی کشور و ملت، اثربخش و مشکل‌گشا باشند.

وی خاطرنشان کرد: تا بسیج هست، دشمنان هیچ گاه نمی توانند حریف نظام مقدس اسلامی و جمهوری اسلامی شوند.

حجت الاسلام خواجه پور ادامه داد: عرصه‌ بسیج، یک عرصه‌ عمومی است و وابسته به یک قشر یا گروه یا احزاب نیست، بلکه مختص همگان است و در همه‌ میدان ها در همه جاها، در همه مکان‌ها، زمان‌ها، عرصه‌ها وجود دار، این معنای واقعی بسیج است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مارگون بیان کرد: یکی از اساسی‌ترین کارهایی که بر عهده‌ بسیج است و در بافت درونیِ هویت بسیج دخالت دارد، حمایت و دفاع از اصول مسلّم اسلامی و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که تاکنون در این زمینه نقش خود را به خوبی ایفا کرده است .

وی با اشاره به اینکه بسیج نگاه می‌کند، ببیند که این حرکت عمومی انقلاب و نظام از مسیرِ درست منحرف نشود، تاکید کرد: بسیج مراقب است که انحراف به وجود نیاید و هر جا انحرافی مشاهده شد، در مقابل آن می‌ایستد.

حجت الاسلام خواجه‌پور به رفتارهای خداپسندانه بسیج اشاره و خاطرنشان کرد: تمام حرکت‌ها و اقدامات بسیج در گرو ایمان، اخلاص، ایثار و ازخودگذشتگی است و این رفتارهای خداپسندانه را به ملت سرافراز ایران در تمام عرصه‌ها اثبات کرد.

امام جمعه شهرستان مارگون گفت: افتخار می کنم که خود یک بسیجی هستم و همیشه از خدای متعال می خواهم که جسم و جان ناقابلم در همین راه و در خدمت اسلام ، ولایت، آرمان های شهیدان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد.

برچسب ها: آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: