« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۷۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۴
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی انجام شد؛
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ؛ رئیس اداره میراث فرهنگی؛ رئیس اداره تامین اجتماعی و خبرنگاران به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان بهمئی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛در این مراسم حجت الاسلام طاها خوبی نژادیان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان بهمئی با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی گفت: ترویج فرهنگ دوستی با کتاب را نیاز همیشگی جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان برشمرد و گفت: باید با برنامه ریزی های جامع و کلان، زمینه را برای پیوند ناگسستنی افراد با کتاب فراهم آورد و این فرهنگ اصیل را، که مصون بخش جامعه در برابر تهاجمات گوناگون فرهنگ های بیگانه و یا بی ریشه است، ترویج کرد.

مجتبی صلاحی نژاد رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی شهرستان بهمئی با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی گفت: توجه به مقوله کتاب و کتابخوانی را مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) عنوان کرد و افزود: رهبر فرزانه انقلاب(مدظله العالی) از کتابخوانی به عنوان یک وظیفه ملی و واجب شرعی یاد کرده و تحقق فرآیند کمال بشری را به وسیله کتاب میسر دانسته است.

اسکندر صفاری نژاد رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان بهمئی هم تبریک هفته کتاب و کتابخوانی گفت: با توجه به خطراتی که نسل جوان و آینده کشور ما را تهدید می کند، همه ی متولیان فرهنگی باید با برنامه مدون و منسجم در این زمینه گامهای موثر و قوی تری بردارند.

سامان خوبی زاده به نمایندگی از خبرنگاران شهرستان بهمئی در این نشست با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی گفت: حقیقتا عملکرد رئیس اداره کتابخانه بهمئی قابل تقدیر است و بدون هیچگونه چشم داشتی در حال فعالیت هستند.

سامان خوبی زاده با اشاره به مقوله فرهنگی کتاب اشاره کرد و افزود: تأثیر عمیق کتاب در گسترش فرهنگ جامعه و سرعت بخشیدن به پیشرفت روزافزون آن، انکارناپذیر است و نمی توان توسعه و رشد همه جانبه جامعه را، بدون در نظر گرفتن مطالعه و کتاب مورد بحث و نظر قرار داد و از این جهت، کتاب و کتاب خوانی، از مقوله های قابل توجه فرهنگی است که ترویج آن در جامعه ضروری به نظر می رسد.

سامان خوبی زاده در پایان افزود: کتابخانه های عمومی، در گسترش دانش و ارتقای میزان آگاهی های عمومی جامعه نقش به سزایی دارند. به تعبیری، عزم این نهاد، کمک به بالندگی و شکوفایی استعدادهای فردی، در راستای تولید اندیشه، علم و غنای فرهنگ جامعه می باشد، کتاب خانه، نهادی است که با در اختیار داشتن بخش قابل توجهی از دانش، زمینه بهره گیری مناسب از اندوخته های بشری را فراهم می آورد و با تأمین فرصت های لازم، امکان آموختن همیشگی را برای اعضای جامعه مهیّا ساخته و بر پیشرفت حیات اجتماعی می افزاید. با این توصیف، وظیفه همگان است که با استقبال از این مکان ارزشمند، بر شکوفایی استعدادهای نهفته میهن اسلامی مان بیفزایند.

علیرضا جشنی رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان بهمئی با تقدیر از حضور مسئولان از همکاری لازم با تمام ادارات خبر داد و افزود: برای گسترش فرهنگ کتاب و کتاب خوانی از هیچ تلاشی دریغ نمیکنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: