« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۷۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
مشاور استاندار کهگیلویه وبویراحمد در امور ایثارگران:
مشاور استاندار کهگیلویه وبویراحمد در امور ایثارگران گفت: تبیین دستاوردهای بسیج و برنامه ریزی برای برگزاری مراسمات باشکوه هفته بسیج وظیفه دستگاه های اجرایی است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوفاز یاسوج ؛محمد مشکینی روز سه شنبه در جلسه هماهنگی هفته بسیج با گرامیداشت فرا رسیدن این هفته گفت در زمان شروع جنگ و قبل از اینکه نیروهای رزمی ما ساماندهی شوند بسیجیان این استان تفنگ برنو به دست عازم جبهه و جنگ شدند.

مشارکت در برنامه های هفته بسیج وظیفه همه دستگاه های اجرایی است است.

مشاور استاندار در امور ایثارگران افزود: ۷۰ درصد از یک هزار و ۸۹۶ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد بسیجی بودند که با لبیک به فرمان رهبر و مولای خود و برای دفاع از انقلاب نوپای اسلامی و ایران عزیز راهی جبهه و جنگ شدند.

وی اظهار داشت: بعد از جنگ، بسیج در حوزه جهاد سازندگی، جهاد آبرسانی، جهاد راه سازی ورود کرد و به لطف این شجره طیبه کشور، این حوزه ها پیشرفت های خوبی داشت.

مشکینی با اشاره به اینکه در مدت بیماری کرونا بسیجیان این استان از پلیس راه های ورودی استان تا منازل مردم اقدام به ضدعفونی کردند گفت: بسیج در ۴۴ سالی که تشکیل شده آنقدر خوب عمل کرده که الگوبرداری از بسیج در تمام کشورهای آزادی خواه شکل گرفته است.

مشاور استاندار در امور ایثارگران بسیج انقلاب اسلامی را یک نیروی بین‌المللی دانست و عنوان کرد: نیازمند تعامل و همگرایی بیشتر میان پایگاه های مقاومت بسیج و مسئولان حوزه های ایثارگران دستگاه های اجرایی هستیم.

وی با اشاره به موضوع مهم جهاد تبیین گفت: مهمترین موضوع در حوزه ایثارگران که باید در اجرا و عملیاتی کردن آن پای کار باشیم جهاد تبیین است و اجازه ندهیم تنها در حد اسم بماند.

مشکینی عنوان کرد: اگر تبیین آسان بود مقام معظم رهبری از واژه جهاد استفاده نمی کردند، لذا تبیین یک نوع ایثار، جهاد و از خودگذشتگی است.

وی با اشاره به اینکه هیچ کسی منکرمشکلات درون کشور نمی‌شود، گفت در موضوع پیشرفت ها، جهاد و جهادگری و جهاد تبیین اگر گذشته و شرایط فعلی کشور با شرایط فعلی در دنیا را مقایسه کنیم به اثر گذاری عظمت انقلاب اسلامی پی خواهیم برد. 

مشاور استاندار یادآور شد: زمانی در حوزه پزشکی فاقد پزشک بودیم و پزشکان پاکستانی و هندی مردم را درمان می کردند اما طی سال های اخیر و با رشد حوزه پزشکی شاهد مراجعه مردم سایر کشورهای جهان به جمهوری اسلامی هستیم.

مشکینی عنوان کرد: یکی از عوامل رشد صنعت توریستی کشور، توریستی پزشکی است و بیماران زیادی از اقصی نقاط جهان به خصوص کشورهای حوزه خلیج فارس برای درمان به ایران سفر می کنند.

مشاور استاندار در امور ایثارگران گفت در حوزه نظامی سیم خاردار ما هم وارداتی بود اما به برکت انقلاب اسلامی در حوزه موشکی دستاوردهای بی نظیری داشتیم.

وی بیان کرد در حوزه علمی روزی نیست که اخباری از موفقیت های فرزندان ایران اسلامی در المپیادهای مختلف منتشر نشد بنابراین علاوه بر اینکه مشکلات را می بینیم نباید از تلاش ها و دستاوردها غافل شویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: