« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۷۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵
فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی خبر داد:
فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از دستگیری ۴ نفر مزاحم و توقیف تعداد ۴ دستگاه موتور سیکلت آنان در شهرستان بهمئی خبر داد.

پایگاه خبری آوای رودکوف:فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی از دستگیری ۴ نفر مزاحم و توقیف تعداد ۴ دستگاه موتور سیکلت آنان در شهرستان بهمئی خبر داد.

توقیف 4 دستگاه وسیله نقلیه متخلف و مزاحم در بهمئی

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی گفت: در پی اخبار واصله و گزارشات مردمی مبنی بر اینکه آلودگی صوتی و همچنین ایجاد مزاحمت تعدادی موتور سیکلت که با تغییر شکل اگزوز موتور سیکلت خود شان صدایی شبیه صدای شلیک اسلحه جنگی در می آوردند که باعث رعب و وحشت و بر هم زدن نظم و سلب آسایش موجب نا رضایتی عموم مردم را فراهم آورده بودند و در ساعات شب شناسایی و دستگیر و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شد که تعداد ۴ دستگاه موتور سیکلت به پارکینگ منتقل شدند و متهمین نیز جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی گردیدند.

سرهنگ فرزین جمشیدی افزود: پلیس با تمام توان با هر گونه قاچاق و هنجار شکنی و اخلال در نظم عمومی جامعه و عوامل سلب آسایش مردم با قاطعیت برخورد می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: