« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۷۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵
وعده ای که تحقق پیدا کرد؛
شهردار بهمئی از واریز مبلغ یکصد و سی و چهار میلیارد و هشتصد میلیون تومان توسط امور مالیاتی بابت حق آلایندگی شهرستان بهمئی خبر داد.

پایگاه خبری آوای رودکوف:شهردار بهمئی از واریز مبلغ یکصد و سی و چهار میلیارد و هشتصد میلیون تومان توسط امور مالیاتی بابت حق آلایندگی شهرستان بهمئی خبر داد.

واریز مبلغ یکصد و سی و چهار میلیارد و هشتصد میلیون تومان از عوارض آلایندگی به شهرداری‌ بهمئی

شهردار لیکک عنوان کرد: به لطف خدا و با تلاش های صورت گرفته، در تاریخ ۲۹ آبان با حضور مدیران کل امور مالیاتی خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد و اعضای محترم شورای شهر و نمایندگان حقوقی در اداره کل امور مالیاتی خوزستان جلسه ی پرداخت حق آلایندگی شهرستان بهمئی برگزار شد.

در این جلسه طبق رای صادره حوزه قضایی مبلغ محکومیت امور مالیاتی خوزستان به شهرستان بهمئی که حق دیرینه مردم عزیز این دیار بود پرداخت شد.

عباس مشیری افزود: روال قانونی سازمان امور مالیاتی کشور بدین شکل است که امور مالیاتی خوزستان بعد از انتقال به امور مالیاتی استان ، عوارض شهرستان را به تفکیک پرداخت نهایی میکند.

شهردار شهر لیکک با تشریح این مسئله که به استناد قانون، کل این مبلغ صرفاً حق شهرستان بهمئی است و امور مالیاتی هر دو استان در بندهای صورتجلسه ی مصوب متعهد گردیدند که بدون هیچگونه کسوراتی کل مبلغ صرفاً باید به شهرستان بهمئی واریز گردد.

عباس مشیری اشاره داشتند که شهرداری لیکک در کنار حق خود ، عوارض دهیاری های شهرستان را هم پیگیری کرد و قریب به پنجاه میلیارد تومان برای دهیاری های شهرستان مصوب شد که در هفته ی بعد به تناسب جمعیت به صورت تفکیک شده و مستقیم به حساب هر کدام از روستاها واریز میشود.

طبق صورتجلسه ی قانونی مذکور، مدیر کل امور مالیاتی کهگیلیویه و بویراحمد متعهد گردید که حداکثر ظرف مدت ده روز این اعتبار را بدون کسورات صرفا به شهرستان بهمئی واریز نماید و دیگر شهرستان های استان سهمی از این عوارض ندارند.

شهردار شهر لیکک در پایان از همکاری شورای شهر ، مجموعه قضایی استان و شهرستان، دادستان محترم شهرستان ، خاصه رئیس محترم حوزه قضایی شهرستان جناب دکتر ریحانی که در جهت احقاق حق، با رعایت عدالت و شجاعت تلاش نمودند، وکلای پرونده، نماینده حقوقی شهرداری و مدیرکل محترم امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد که در دوره مدیریت ایشان تلاش های وافری در حوزه افزایش اعتبارات صورت گرفت نهایت تقدیر و تشکر را نمودند.

 

خبرنگار سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
علی اغا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
0
0
فقط داشته باشین پول اومد و رفت به کجا رفت خدا میداند با این پول این شهر را میشه گلستان کرددددددد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: