« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵

به گزارش آوای رودکوف؛متن پیام تبریک نادر منتظریان به مناسبت هفته بسیج به شرح زير مي باشد،

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیجی بودن یک افتخار بزرگ است زیرا شهدای گرانقدر ما از دل بسیج بیرون آمدند و برای حفظ انقلاب و امنیت کشور، جان شیرین خود را نثار کردند و تفکر و فرهنگ بسیجی را به معنای واقعی کلمه عینیت بخشیدند.

پیام تبریک نادر منتظریان به مناسبت هفته بسیج

تفکر بسیجی همواره منافع نظام و انقلاب و مردم را بر منافع شخصی، گروهی، قومی و باندی ترجیح می دهد و در برابر مشکلات از صبر و تحمل بالایی برخوردار است.

شهدا و تفکر بسیجی و نقش این تفکر در دوران دفاع مقدس، بهترین الگو برای آیندگان و نسل های شیعه و ملت ایران است. شهدا عاشق بودند اما نه عشق به دنیا و تشریفات کاذب و میز و صندلی های که چشم خیلی ها را گرفته است. شهدا رابط بودند اما نه رابط به نان و نوا رساندن قوم و خویش و فامیل و طایفه و هم باندی، بلکه رابط پیوند انسانها با خدا بودند..

فاصله گرفتن با آن تفکر و روحیه و گرایش به منفعت طلبی و دنیاخواهی برخی مسئولان، جامعه را از اهداف اصلی انقلاب دور کرده است. اگر بخواهیم از فساد، تبعیض و مروجین تبعیض و ظاهرسازی و بی عدالتی و باندبازی نجات پیدا کنیم باید مروج تفکر بسیجی و ایثارگری باشیم.

تفکر بسیجی یعنی شایسته سالاری، تفکر بسیجی یعنی دیگران را بر خود ترجیح دادن، تفکر بسیجی یعنی منافع عموم را بر منافع فرد و باند و رفیق و ترجیح دادن. تفکر بسیجی که حاکم شد یعنی خط بطلان بر قوم گرایی بر طایفه سالاری، بر باند بازی های کاذب و خط‌کشی های کاذب، تفکر بسیجی یعنی ترویج خط جهادی، یعنی رقابت در از خودگذشتگی، یعنی دوری از اشرافی گری، یعنی دوری از تبعیض و فساد و بی عدالتی، یعنی دوری از حسادت و کینه، یعنی دوری از قدرت طلبی مادی، یعنی عمل به واجبات و دوری از محرمات، بسیجی آن بنده مخلص خداست که زندگی اش را وقف خدمت به بشریت می کند.

تفکر بسیجی یعنی مبارزه با تفکر نان قرض دادن و باج دادن به همدیگر برای حفظ صندلی و دنیای همدیگر، تفکر بسیجی یعنی مبارزه با تفکر فاسدی که هویت و امانت های مردم را خریدنی می داند، تفکر بسیجی یعنی تفکر مبارزه با معامله گری و لابی گری های کاذب، تفکر بسیجی یعنی مبارزه با گفتار بدون عمل، تفکر بسیجی یعنی مبارزه با نفاق و دروغ، تفکر بسیجی یعنی مبارزه با بدعت های مردم فریب.

باید تفکر و ماهیت مدیران و مسئولان و کردار و گفتار آنها بسیجی باشد نه اینکه دیگران بروند لباسی بخرند و به تن او بپوشند و چند تا عکس برای تامین منافع بگیرند. بسیجی باید عاشق خدا باشد، عاشق راه شهدا و انقلاب باشد، بسیج باید جایگاه عاشقان و ایثارگران واقعی باشد، قبور مطهر شهیدان و لباس بسیجی نباید محلی برای عکس گرفتن های نمادین و بهره برداری های کاذب شود بلکه عمل ما باید شهدایی و بسیجی باشد.

اینجانب فرا رسیدن هفته بسیج را به خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان، رزمندگان و همه مردم سلحشور استان کهگیلویه و بویراحمد که هر کدام به نوعی قهرمانانه در مقابل جبهه استکبار در دفاع از تمامیت ارضی کشور ایستادند، را صمیمانه تبریک عرض نموده و توفیق همگان را از درگاه پروردگار قادر متعال مسئلت دارم.

نادر منتظریان

۳۰/آبان/۱۴۰۲

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: