« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۸۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
خدمتی دیگر از رئیس دادگستری شهرستان بهمئی ؛
شهرستان بهمئی‌ در استان کهگیلویه و بویراحمد و هم مرز با استان خوزستان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛ شهرستان بهمئی‌ در استان کهگیلویه و بویراحمد و هم مرز با استان خوزستان قرار دارد.

یک واریزی کلان و نقش بی بدیل جاوید ریحانی

این شهرستان ۷۰ حلقه چاه نفت دارد که تاکنون مردم شهرستان بهمئی از نعمت عوارض ناشی از آلایندگی محروم بوده‌اند. موضوعی که با ورود دستگاه قضایی شهرستان بهمئی و استان ، برای سنوات گذشته پیگیری و برای سال‌های آینده نیز احیا شده است.

فاصله شهر لیکک مرکز این شهرستان، با چاه‌های نفت تنها؛ ۷ کیلومتر است. اما این عوارض نه تنها مرهمی بر چهره بهمئی نبود بلکه دردی بود که هر روز سنگینی آن بیشتر می‌شد.

اما با رأی بدوی رئیس دادگستری شهرستان بهمئی و قطعیت در دادگاه تجدید نظر استان این حق که در گذشته به فراموشی سپرده شده بود، اکنون احیا شده است.

با توجه به وجود چاه های نفتی در این شهرستان، مردم عزیز و شریف بهمئی مطابق قانون می‌بایست از عوارض آلایندگی این صنعت بهره مند می‌شدند که این حق مهم در سال‌های گذشته مورد غفلت و فراموشی قرار گرفته بود.

با دادخواهی شهرداری لیکک ، رأی بدوی در دادگستری شهرستان بهمئی توسط دکتر جاوید ریحانی صادر و در محاکم تجدید نظر قطعیت یافت و مبلغ یک هزار و 348 میلیارد و 30 میلیون ریال حق عوارض آلایندگی سال ۹۳ تا ۹۶ توسط اداره کل امور مالیاتی وصول و در حق شهرداری و دهیاری های بهمئی جهت توسعه امکانات و رفاه عمومی پرداخت خواهد شد.

گفته می‌شود: این حق شهرستان بهمئی است که پس از سال های سال با رای رئیس دادگستری شهرستان بهمئی به نتیجه رسید و لازم است از زحمات شبانه روزی رئیس دادگستری شهرستان بهمئی در این خصوص نهایت تقدیر و تشکر را اعلام نماییم.

خبرنگار سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
از طرف قشر آگاه بهمیی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
0
0
تشکر از جناب ربحانی بخاطر قدرت جسارتشان در این پرونده
اشکال جامعه عدم آگاهی مردم از وظایف قوا هست
بدون حکم جناب ریحانی گرفتن این حق غیر ممکن بود

بهمیی از شهردار تا نیازمند باز هی بروید بنویسید تشکر از موحد
این یعنی بعد از۴۴سال نفهمیدن وظیفه موحد چی هست
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: