« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱
ظهر امروز ؛
جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دنا با حضور اکثریت اعضای این شورا و اعضای شورای اداری با موضوع نماز جمعه و انتخابات در دفتر امام جمعه شهر سی سخت بر گزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دنا با حضور اکثریت اعضای این شورا و اعضای شورای اداری با موضوع نماز جمعه و انتخابات در دفتر امام جمعه شهر سی سخت بر گزار شد.

نشست شورای فرهنگ عمومی دنا با موضوع سلامت انتخابات برگزار شد /تقویت نماز جمعه پیوند مستحکم مردم و مسئولین نظام هست

 در ابتدای این دیدار و پس از تلاوت قرآن کریم امام جمعه شهر سی سخت در سخنانی به شان و اهمیت مردم سالاری دینی و حفظ اعتماد و امنیت انتخابات در جامعه صحبت کرد .

واهبی زاده با تاکید بر نقش و مسئولیت مردم در انتخاب اصلح گفت: همه باید با تمام قوا اما در پرتو قانون به برگزاری انتخاباتی پرشور و مشارکتی گسترده اقدام نمائیم اما این تکلیف هیچ گاه نباید بمعنای مداخله و قانون شکنی و استفاده از بیت المال و اموال دولتی در اختیار افراد و گروههای سیاسی خاصی باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دنا در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: مراجعات و تماس ها مبنی بر سوئ استفاده برخی از مسئولین اداری از جایگاه و موقعیت خود برای جریان خاص ما را برآن داشت که این جلسه را برگزار کینم و خواستار بی طرفی مسئولین سیاسی و اداری در روند اجرا و برگزاری انتخابات باشیم.

پارسا شعبانی فرماندار دنا هم در این جلسه با تاکید بر لزوم حفظ امنیت و آرامش در روند برپایی انتخابات گفت: در برابر بی اخلاقی ها ، سوء استفاده های سیاسی هیچ گونه مماشاتی انجام نمی گیرد و با تمام توان در پروتو منویات مقام معظم رهبری و جامه عمل پوشاندن به منویات ایشان اقدام خواهیم کرد و از همه متولیان و مدیران می خواهیم که در پرتو قانون عمل نمایند و جامعه را دچار التهاب نکنند. نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دنا در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم مشارکت و حضور مردم در نماز جمعه اشاره کرد و گفت: نماز جمعه که وجه ای الهی و سیاسی دارد و نشان همنشینی و قرابت دین و سیاست در مکتب ما دارد برای همه مدیران یک نیاز و ضرورت است تا با گفتگو با مردم و حضور چهره به چهره ، در جریان مشکلات موجود در جامعه قرار بگیرند و به تحقق شعار مردمی بودن دولت سیزدهم عمل نمایند.

سلامت انتخابات موضوع جلسه شورای فرهنگ عمومی دنا/تقویت نماز جمعه پیوند مستحکم مردم و مسئولین نظام هست

سید نورالله تقوی زاده فرماندهی انتظامی شهرستان دنا هم خواهان دقت بیشتر مسئولین و احتناب از ورود علنی به مسائل سیاسی و استفاده از بیت المال شد و گفت: اعتماد مردم را نباید از بین برد و به هیچ وجه نباید مسئولیت ها سبب گروکشی در انجام کارهای مردم گردد.

وی ، پروازی بودن مدیران شهرستان دنا را یک مشکل بزرگ در حل و فصل بسیاری از مشکلات موجود در سی سخت دانست . پیمان زاده نماینده دادگستری هم به تصریح قانون در برابر قانون شکنان اشاره کرد و گفت : دستگاه قضا از هیچ گونه برخوردی با قانون شکنان ابایی ندارد و عملکرد دستگاه قضا در گذشته و برخورد با مفسدان و سوء استفاده کنندگان مبین این حرف می باشد.

حسن زاده از سپاه ناحیه دنا هم به تلاش و نگاه همه جانبه این نهاد انقلابی برای کاهش مشکلات مردم و گاها تکمیل کارهای مانده دیگر ادارات اشاره کرد و گفت : تلاش داریم دغدغه های ذهنی مردم را با حضور موثر خود و دیگر افراد فعال اجتماعی انجام دهیم و قدم های خوبی در این راه برداشته ایم و هم اینک کارگروه اندیشه محور را در بخش های مختلف در حال اجرا داریم که امید فراوانی به حضور آحاد بدنه مردم در حل مشکلات مردم داریم.

فرهاد ناصری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دنا در ابتدای این جلسه به اهمیت نماز جمعه و حضور و مشارکت گسترده در آن اشاره کرد و گفت: یک دست شدن دولت و مجلس و قوه قضائیه و دغدغه دین و ارزش های دینی توسط مسئولین ، می طلبد در سطح شهرستان هم با جدیت بیشتر و بهتری این مطالبات را جامه عمل پوشاند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان دنا در ادامه گفت: نارضایتی از برخی عملکردها ، اهمال کاری و سستی در کارها ایجاد نارضایتی عمومی را فراهم می آورد و این سبب رواج بی اخلاقی و مخالفت و ایجاد عناصری از تعارض با حاکمیت به واسطه ضعف در اعمال ما مسئولین می باشد که نمونه هایی از آن را می توان به لاینحل ماندن قضیه سگ های ولگرد در سطح شهرستان ، دعوای چندساله شورا و شهردار در سطح شهر و کلافگی مردم از این مباحث بیهوده ، لاینحل بودن قریب به ۱۵ ساله جاده خاکی بیاره به کریک و داد مردم از عدم تصمیم صحیح برای ۱۰۰ متر راه خاکی ، کلاف سردرگم وام های زلزله زدگان و مشکلات زلزله زدگان و کانکس نشینان و…دانست که سبب نارضایتی مردم از متولیان گردیده است و باید تدابیری در این خصوص برای رضایت مردم به کار بست.

دیگر اعضای حاضر در جلسه با محکوم کردن جنایت اسرائیلیان در غزه به ضعف نهادهای فرهنگی در تبیین این جنایت ، توجه به اجرایی شدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی ، لزوم سکونت مدیران شهرستان در محل خدمت خود ،و تلاش در حل و فصل مشکلات مردم پرداختند.

نشست شورای فرهنگ عمومی دنا با موضوع سلامت انتخابات برگزار شد /تقویت نماز جمعه پیوند مستحکم مردم و مسئولین نظام هست

مصوبات :

شرکت مسئولین در نماز جمعه به همراه کارکنان برای بررسی و پیگیری مشکلات مردم

برپایی نماز جماعت در ادارات و مدارس

تذکر اداری به کسانی که در انتخابات با امکانت اداری مداخله و سوء استفاده می کنند

برپایی میز خدمت در نماز جمعه و مناسبت های مختلف فرهنگی ، اجتماعی و مذهبی و ورزشی برای پیگیری و حل مشکلات مردم

اهتمام جدی به حل و فصل مشکلات مردم در همه ادارات و نهادها و سازمان ها

برخورد با عوامل نارضایتی مردم در سطح شهرستان و ادارات

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: