« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: پروژه های عمرانی توسط شورای فنی به خوبی نظارت و رصد می شوند و طرح های نیمه تمام در اولویت است.

 

به گزارش آوای رودکوف،علی محمد روستا در شورای فنی استان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی از ظرفیت شوراهای فنی و برنامه ریزی برای جلوگیری از مشکلات در اجرای پروژه های زیر ساخت و عمرانی به خوبی استفاده کنند.

وی اظهار داشت: تمام تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی باید بر جذب سریع اعتبارات و به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه ‌تمام باشد تا با بهره‌برداری از آن، مردم بتوانند از ثمرات و نتایج آن استفاده کنند.

پروژه های عمرانی توسط شورای فنی به خوبی نظارت و رصد می شود

وی با بیان اینکه مصوبات شورای فنی لازم الاجراست تاکید کرد: مصوبات شورای فنی استان تا زمانی که ابلاغ نشوند، نباید وارد مرحله اجرا شوند.

روستا تصریح کرد: دستورالعمل ها و ابلاغیه ها در حوزه زیرساخت و امور عمرانی مورد بررسی قرار گرفته است و موضوع کسب رتبه های برتری کشوری در بخش های مختلف این حوزه در استان بیان شد و در این رابطه تلاش می شود رتبه ها و موفقیت های استانی در سطح کشور ادامه پیدا کند.

به گفته وی ۱۲ مورد پروژه عمرانی در شورای فنی مورد بررسی قرار گرفت که برخی شامل پروژه ها نیمه تمام و پروژه های که درصدهای پیشرفت فیزیکی متفاوتی داشتند و برخی از آنها در شرف خلع ید و همچین برخی دیگر در مرحله تایید انجام کار است.

وی با اشاره به پایبندی پیمانکاران به تعهد زمان اجرا و کیفیت بخشی به پروژه ها تاکید کرد در حوزه عمرانی سیاست بر اجرای و تداوم کار است اما اگر پروژه ها قرار است انجام نشود و مشمول زمان شود چاره ای جز خلع ید پیمانکار نیست.

روستا از پیمانکاران خواست در اجرای پروژه ها تسریع لازم بکار گرفته شود تا مورد حمایت قرار گیرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: