« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱
کارشناسان نگرانند؛
دانشمندان دریافتند دختران نوجوانی که مدت زمان بیشتری را در گوشی و فضای مجازی سپری می‌کنند در آینده افراد مضطرب‌تری نسبت به پسران خواهندبود.
منبع: خبر فوری

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛برخی از کارشناسان نگرانند که نوجوانان از جمله دختران به دلیل شبکه‌های اجتماعی اضطراب بیشتری را تحمل کنند چرا که معاشرت آنلاین باعث می‌شود نوجوانان امتیازاتی مانند زبان بدن و حالت چهره را از دست بدهند و در زندگی واقعی خود از صحبت کردن حضوری در اجتماع دچار استرس شدید شوند.

فضای مجازی، عامل اضطراب دختران است؟

هنگامی که اغلب کاربران فضای مجازی در چشم افراد جوان کاملاً عالی و زیبا به نظر می‌رسند بدیهی است که نوجوانان احساس بدی به خود پیدا کنند، در نتیجه سعی می‌کنند با به اشتراک گذاشتن تصاویری که آنها را هم عالی به نظر برساند این موضوع را جبران کنند.

به عنوان مثال یک مطالعه نشان داده است که افزایش استفاده از رسانه‌های اجتماعی بر دختران تاثیرات منفی می‌گذارد و منجر به خواب ضعیف، اعتماد به نفس پایین و همچنین تصویر بدنی منفی می‌شود که باعث ایجاد افسردگی در آنها خواهدشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: