« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲
در نشست شورای اداری شهرستان عنوان شد
رئیس دادگستری بهمئی گفت: تخلفات انتخاباتی از سوی مدیران و مسئولان با جدیت پیگیری خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی ؛رئیس دادگستری بهمئی در نشست شورای اداری هم به موضوع انتخابات ، اهمیت برگزاری این موضوع اشاره کرد و با بیان برخی از تخلفات انتخاباتی افزود: تخلفات انتخاباتی از سوی مدیران و مسئولان با جدیت پیگیری خواهد شد.

هشدار انتخاباتی رییس دادگستری بهمئی به مدیران

ریحانی با بیان اینکه، هیچ مدیری حق استفاده از اموال دولتی و یا کار انتخاباتی در ساعات اداری را ندارد و در صورت تخلف به جد با مدیر مربوطه برخورد می شود افزود: در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی وظیفه همه ما فراهم کردن زمینه برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری و فرمایشات ایشان در خصوص چهار شاخصه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت حداکثری است.

وی با بیان اینکه، مداخله مدیران و مسئولان در تبلیغات و نشست های انتخاباتی، جُرم محسوب می شود گفت: مدیران باید اصل بی‌طرفی در انتخابات در پیش بگیرند.

رئیس دادگستری شهرستان همچنین ادارات بهمئی را به رعایت اخلاق و دوری از حب و بغض فرا خواند و گفت: بسیاری از مشکلات ما بین ادارات را می توان با وساطت فرمانداری حل نمود تا این موضوعات به دادگستر کشیده نشود.

ریحانی وجود اورژانس هوایی را برای شهرستان امری ضروری دانست و خواستار پیگیری این موضوع شد.

وی با اشاره به اینکه باید قدر برخی از فرزندان و مدیران خودی را بدانیم گفت: با صحبت های ضد ونقیض باعث بی انگیزگی جوانان نشویم.

رئیس دادگستری شهرستان بهمئی همچنین از برگزار نشدن کمیسیون تطبیق گلایه کرد و خواستار تشکیل جلسات این کمیسیون در شهرستان شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: