« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
سرپرست مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد خبرداد؛
سرپرست مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد گفت: انجام خدمات فیشیال پوست در آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی به دلیل دخالت در امور درمان و پزشکی ممنوع است و با متخلفین برخورد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛سرپرست مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد درگفتگوباخبرنگار آوای رودکوف از ممنوعیت ارائه خدمات فیشیال پوست در آرایشگاه‌ها و سالن‌هایی زیبایی خبر داد و اظهار داشت: ارائه مواردی همچون لایه‌برداری فیزیکی و شیمیایی، مزوتراپی، هیدروتراپی، استفاده از لک بر‌های شیمیایی جزو امور پزشکی بوده و مستلزم نظارت و اخذ مجوز از وزارت بهداشت است.ممنوعيت فعالیت غیرمجاز فشیال درآرایشگاه ها+جزئیات

دکتر نیازی با اشاره به اینکه گاهی شاهد تبلیغ و ارائه خدمات فیشیال در آرایشگاه‌های زنانه هستیم گفت: ارائه این خدمات در سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها مجاز نبوده و در صورت بروز مشکل و عوارض جانبی در فرد، عواقب آن بر عهده مرکز ارائه‌دهنده خدمت است.

سرپرست مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد افزود: در راستای صیانت از سلامت افراد جامعه و پیشگیری از انتقال بیماری‌های واگیر، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در آرایشگاه‌های زنانه و مردانه به‌ویژه فیشیال و سایر اقداماتی که دخالت در امور پزشکی و درمان است، با صنف متخلف برخورد و به مراجع قضایی معرفی می‌شود.

نیازی با تأکید بر اینکه شهروندان هرگونه تخلف در حوزه بهداشت و درمان را به تلفن گویای ۱۹۰ اطلاع دهند خاطرنشان کرد: اغلب خدمات پوست و زیبایی به دلیل ماهیت تهاجمی، دارای عوارض ناخواسته است که باید تحت نظر پزشک متخصص و مراکز دارای مجوز رسمی از سوی وزارت بهداشت باشد.

ممنوعيت فعالیت غیرمجاز فشیال درآرایشگاه ها

ممنوعيت فعالیت غیرمجاز فشیال درآرایشگاه ها

 

خبرنگار؛مهرشاد سلطانی 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: