« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹
در این بازدید که بدون اطلاع و برنامه ریزی قبلی بود ،ابتدا از پروژه مهم پل سه ریز واقع در کیلومتر ۱۵ جاده یاسوج سمیرم بازدید گردید .

به گزارش آوای رودکوف پ،در این بازدید که بدون اطلاع و برنامه ریزی قبلی بود ،ابتدا از پروژه مهم پل سه ریز واقع در کیلومتر ۱۵ جاده یاسوج سمیرم بازدید گردید .

بررسی و بازدید سرزده معاون عمرانی استاندار و فرماندار بویراحمد از پل های سریز ،مهریان و بنسنجان

راستا مدیرکل راه و شهرسازی استان که خود را به این بازدید رسانده بود، با بیان اینکه راه و شهرسازی بیشترین پروژه و اعتبار را در دست اجرا دارد از تخصیص اعتبارات قطره چکاتی به پروژه های بزرگ انتقاد کرد و گفت مشکل اساسی ما کمبود نقدینگی است که روند تملک ها را کند و کل پروژه را معطل می کنند .

دکتر روستا ،معاون عمرانی استاندار نیز در این بازدید، مشاور ،پیمانکار و تیم کاری پروژه را مورد سئوال قرار داد و نکات فنی بسیار مهمی را به آنها یادآور شد .

بعد از آن پروژه های پل مهریان و پل بنسنجان ،نیز مورد بررسی قرار گرفتند و از نزدیک مشکلات آنها مورد بازدید و بازرسی قرار گرفت .

مهدوی مطلق فرماندار بویراحمد، در این بازدید که به پیشنهاد خود ایشان بود ،با تشکر از معاون عمرانی استاندار جناب آقای روستا که وقت گذاشتند و تشریف آوردند گفت بازدید های سرزده از پروژه ها و خصوصا پروژه های بزرگ به طور مرتب ادامه خواهد داشت.

ایشان گفت در متمم سفر اول ریاست جمهوری و در سفر دوم ریاست جمهوری اعتبارات بسیار خوبی برای راه های ورودی و خروجی مرکز استان پیش بینی و مصوب شده که به تدریج ابلاغ خواهند شد .

فرماندار بویراحمد در این خصوص اضافه نمودند که علی رغم همه مشکلات موجود، ولی الحمدالله در حوزه راه و شهرسازی، در این دولت کلیه مسیرهای منتهی به یاسوج تبدیل به کارگاه عمرانی شده است ،ایشان ،پل های مهریان ،بنسنجان و سریز، کمربندی یاسوج، ورودی یلسوج از سرابتاوه، جاده تنگاری ،جاده یاسوج به سپیدار تا سادات ،جاده یاسوج به شیراز، پل های سوم و چهارم یاسوج ،پروژه های مسکن ملی و ..را از جمله پروژه های بزرگ حوزه یاسوج بر شمردند و گفتند با تکمیل این‌ پروژه ها و شروع چهارخطه شدن‌محورهای یاسوج ،تحول بزرگی در توسعه مرکز استان ایجاد خواهد شد.

پیمانکاران این سه پروژه بزرگ از نبود نقدینگی برا ی ادامه کار اظهار ناراحتی داشتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: