« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۸۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷
رییس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد خبر داد:
با در دست داشتن کد ملی خود به نزدیکترین مرکز خدمات جامع سلامت ، پایگاه سلامت و خانه بهداشت محل سکونت خود مراجعه کنید و از خدمات رایگان غربالگری ،آموزشی و مراقبتی بهره مند شوید .

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛دکتر نیازی در گفتگو با خبرنگار آوای رودکوف گفت؛بیماری فشارخون بالا و دیابت در بسیاری از افراد بدون علامت هستند، بنابراین تشخیص بهنگام درمان این دو بیماری می‌تواند تأثیر چشمگیری در کاهش مرگ و میر ناشی از بیماری‌های قلبی و عروقی داشته باشد.

پویش ملی غربالگری دیابت و فشارخون بالا

وی افزود،غربالگری این ۲ بیماری از ۲۰ آبان تا ۱۵ دی ماه برای افراد ۱۸ سال و بالاتر درحال انجام می باشد شد.

این مسئول گفت،هدف از انجام غربالگری شناسایی بیماران جدید و شروع مراقبت و درمان و پیشگیری از عوارض بیماران شناسایی شده است.

دکتر نیازی گفت،مکان اجرای این طرح تمام خانه‌های بهداشت واقع در روستاها، پایگاه سلامت شهری و مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی است.

وی افزود،اندازه گیری فشار خون و قند خون در این پویش برای کلیه افراد ۱۸ سال و بالاتر به صورت کاملاً رایگان انجام می شود.

 

 

 

 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
عبداله اسلامی نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
0
1
تشکر از همه عزیزانی که در این طرح بسیج ملی پرتلاش و جهادی کار کردن . خصوصا بچه های بیماریها و اقای دکتر نیازی که خستگی ناپذیر و باجدیت در عرصیه سلامت مردم بویراحمد بصورت شبانه روزی پای کار هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: