« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
با حضور معاون عمرانی استانداری، امام جمعه و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی ؛
با حضور معاون عمرانی استانداری، امام جمعه و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی عملیات کاشت ۱۵ میلیون نهال در گچساران آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ علی محمد روستا روز شنبه در این آیین با برشمردن فواید و اهمیت درخت و درختکاری بر اهتمام جدی دولت و تکلیف دستگاه ها مبنی بر کاشت یک میلیارد درخت طی چهار سال در کشور اشاره کرد و گفت: سهم استان ما طی چهار سال، کاشت ۱۵ میلیون اصله درخت در استان است.

طرح کاشت ۱۵ میلیون درخت در کهگیلویه وبویراحمد آغاز شد

روستا بیان کرد: اکنون یک میلیون و ۸۹۰ هزار نهال گلدان گیری شده و آماده کشت در استان موجود است و می طلبد دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیردولتی با توجه به سهم تعیین شده تکلیف قانونی خود را انجام دهند.

به جنبه اثرگذاری جنگل در کاهش فرسایش خاک، جلوگیری از سیل، افزایش بارش ها و تلطیف هوا اشاره کرد و اظهار داشت: فرسایش خاک در کشور ما سه برابر متوسط جهانی در ۵۰ سال گذشته بوده است.

وی عنوان کرد: کشور ما با دو درجه افزایش دما و ۵۵ میلیمتر کاهش بارش مواجه شده است که ضرورت افزایش سرانه جنگل و درخت را از اهمیت بیشتری برخوردار می کند.

روستا تصریح کرد: معاونت عمرانی بجد پیگیر کاشت نهال بوده و جهاد کشاورزی و منابع طبیعی هم باید گزارش عملکرد دستگاه ها را در این خصوص به صورت منظم و دوره ای اعلام کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: