« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸
طی مراسمی در گچساران و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، امام جمعه گچساران و سایر مسولین استانی و شهرستانی عملیات کاشت نهال در شهرستان گچساران شروع گردید.

به گزارش آوای رودکوف،علی محمد روستا در این آیین ضمن برشمردن فواید و اهمیت درخت و درختکاری بر اهتمام جدی دولت و تکلیف دستگاهها مبنی بر کاشت یک میلیارد درخت طی چهار سال در کشور خبر داد و افزود که سهم استان ما طی چهار سال کاشت ۱۵ میلیون درخت در استان می باشد.

آغاز عملیات  رسمی کاشت درخت با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری

روستا همچنین بیان کردند که ۱۸۹۰۰۰۰ نهال گلدان گیری و آماده کشت در استان داریم که می طلبد دستگاهها و نهادهای دولتی و غیردولتی با توجه به تعیین سهم کاشتی که برایشان شده است تکلیف قانونی خود را انجام دهند.

علی محمد روستا بیان کردند که فرسایش خاک در کشور ما سه برابر متوسط جهانی و در ۵۰ سال گذشته؛ کشور ما با دو درجه افزایش دما و ۵۵ میلیمتر کاهش بارش مواجه شده ایم که ضرورت افزایش سرانه جنگل و درخت را از اهمیت بیشتری برخوردار می کند.

روستا بیان کردند که معاونت عمرانی بجد پیگیر کاشت نهال بوده و از جهاد کشاورزی و منابع طبیعی خواستند که گزارش عملکرد دستگاهها را در این خصوص به صورت منظم و دوره ای اعلام کنند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: