« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴
هیأت مستقل حقوق بشر در فلسطین اعلام کرد:
هیأت مستقل حقوق بشر در فلسطین امروز شنبه خبر داد که ۸۰ درصد از ساکنان نوار غزه، به خاط شرایط دشوار انسانی، آواره شده‌اند.
منبع: فارس

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛شبکه خبری الجزیره به نقل ا ز این نهاد حقوقی گزارش داد: هدف اسرائیل این است که مهاجرت در داخل نوار غزه را به کوچاندن به خارج از فلسطین بدل کند.

آوارگی 80 درصد از ساکنان نوار غزه در پی حملات اسرائیل

از صبح روز گذشته جمعه اول دسامبر ارتش اسرائیل پس از آتش بسی که حدود یک هفته به طول انجامید و طی آن تبادل اسرا بین رژیم تل‌آویو و مقاومت فلسطینی صورت گرفت، تجاوزات خود علیه غزه را از سر گرفت.

یک منبع سیاسی اسرائیلی ادعا کرد «تل‌آویو برای آتش‌بس‌های بیشتر آماده است و درباره زندانیان پای مذاکرات می‌نشیند؛ توپ هم‌اکنون در زمین حماس است».

با وجود ادعای این منبع، منابع اسرائیلی خبر دادند که هیأت موساد که برای مذاکرات تبادل اسرا در قطر حضور داشته است، این کشور را ترک کرده و به فلسطین اشغالی بازگشته است.

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه هم گفت که رژیم صهیونیستی قصد دارد فعالیت تمامی بیمارستانها در شمال این منطقه متوقف شود تا بقیه ساکنان هم مجبور به مهاجرت شوند.

القدره همچنین تأکید کرد که حملات رژیم صهیونیستی همچنین بیمارستانهای موجود در جنوب نوار غزه را هدف قرار می‌دهد.

احمد الکحلوت رئیس مرکز دفاع مدنی در شمال نوار غزه هم گفت که این منطقه نیازمند ۵۰ بولدزر است تا عملیات نجات و امداد و خارج کردن اجساد شهدا امکان‌پذیر شود.

وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد که از ابتدای حملات رژیم اسرائیل به غزه تاکنون ۱۵۲۰۷ نفر به شهادت رسیده و ۴۰۶۵۲ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین خبر داد که طی ساعات گذشته رژیم اسرائیل با ارتکاب دهها جنایت، موجب شهادت ۱۹۳ نفر و زخمی شدن ۶۵۲ نفر دیگر شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: