« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
کسب رتبه های برتر مسابقات کشوری آموزشگاه طراحی ونقاشی نشاط یاسوج در بخش نقاشی ،طراحی وخطاطی

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در بیست وسومین جشنواره هنرجویان (آموزشگاه نقاشی،طراحی وخطاطی) از درخشش هنرجویان آموزشگاه در بیست وسومین دوره مسابقات هنری آموزشگاهای آزادی هنری کشور خبر داد.

هنرجویان آموزشگاه هنری نشاط یاسوج حائز رتبه برتر شدند

-جعفر واحدی رییس انجمن هنرهای تجسمی کشوردر این خصوص گفت:هنرجویان آموزشگاه نقاشی وطراحی نشاط یاسوج از استان کهگیلویه وبویراحمد،در مسابقات هنرهای تجسمی ،بخشهای نقاشی-طراحی وخطاطی ۱۰رتبه برتر را در جمع آموزشگاههای شرکت کننده در این مسابقات را کسب کردنند.که از این تعداد آثار۲اثر رتبه دومی _(خانمها نگار فهیمی وسیده شیدا عوضپور)بصورت مشترک رتبه دوم.

_ (خانمها ستایش علیپور،یسنا رستمی فر،الناز صابری) بصورت مشترک رتبه سوم.

_(خانمها غزل جمالی،سیده نادیا قاسمی،رویا مبشری )بصورت مشترک رتبه چهارم.

_(خانمها زهرا پناهی، نرگس تیموریان ) بصورت مشترک رتبه پنجم راکسب کردنند.

وی ادامه داد،هنرآموزان خلاق وتلاشگر آموزشگاه نقاشی ،طراحی وخطاطی نشاط یاسوج رتبه هایی در سبکهای سیاه قلم ومداد رنگی را به خود اختصاص دادند.

استاد مهرداد رستمی، مدرس و مربی آموزشگاه نقاشی ،طراحی و خطاطی نشاط یاسوج،ضمن تبریک به کلیه هنرجویان حائز رتبه دربیست وسومین مسابقات هنرهای تجسمی (نقاشی،طراحی،خطاطی)کشور،ایجاد زمینه مناسب برای شناسایی وپرورش توانمندهای هنرجویان در تولید آثار ومتناسب با نیاز جامعه واستفاده از آنها در فرایند هنر آموزیرا از اهداف این آموزشگاه عنوان کرد.

وی در پایان از اولیاوهنرجویان این آموزشگاه که از هیچ کوشش وتلاشی در به بار نشستن این موفقیت دریغ نکردند وهمواره یارگر آموزشگاه بودند تقدیر کرد واین موفقیت را به هنرجویان تبریک گفتند.

کانون خبر عنوان دارد که ،مجموعه آموزشگاه طراحی ،نقاشی وخطاطی نشاط یاسوج از مجموعه آموزشگاههای هست

 که آموزشهای خود را بصورت گام به گام و تئوری، علمی آموزش میدهد،

این مجموعه هنری ،تاکنون بیش از ۸مدرسه را با هنر خلاقیت هنرجویان خود دیوار نگاری کرده است،ویک مدرسه کودکان استثنائی را بصورت رایگان نقاشی وطراحی کردنند.

_«کانون خبر این موفقیت را به مجموعه آموزشگاه نقاشی،طراحی وخطاطی نشاط یاسوج _استاد مهرداد رستمی-هنرجویان آموزشگاه تبرک میگوید ...

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: