« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۹۳۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
سیاسی؛
نادر منتظریان فعال سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در پیامی 16 آذر روز دانشجو را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛نادر منتظریان فعال سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در پیامی 16 آذر روز دانشجو را تبریک گفت.

متن پیام وی به شرح زير مي باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۶ آذر، که به نام زیبای دانشجو مزین شده است، روز استکبارستیزی، پایداری و از خودگذشتگی دانشجویان در برابر نظام سلطه و معرفی و بازنمایی دانشجوی تراز انقلاب اسلامی است.

پیام تبریک نادر منتظریان به مناسبت روز دانشجو

دانشجو همواره‌ در تاریخ آموزش عالی، شورانگیز و پویا، ایفای نقش کرده است و به جرات می‌توان گفت هر روز نو در این تاریخ، از روشنایی اندیشه، پویایی، جوانی و شجاعت پسران و دختران دانشجو طلوع کرده است. این چنین است که دانشجو بودن به تنهایی افتخار و مسئولیت بزرگی است.

دانشجو مؤذن جامعه است و به عنوان مغز متفکر و عامل رشد و بالندگی جامعه، حافظ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است. تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی، جز با تلاش‌های دانشجویان در جهت پیشرفت علم و فناوری و در کنار آن مطالبه‌گری نقادانه از مسئولین و کارگزاران نظام، میسر نمی‌شود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دانشجو «مصطفی بزرگ‌نیا و احمد قندچی و آذر شریعت‌رضوی» این روز مبارک را به شما دانشجویان و پرچم‌داران بیداری و تفکر علمی کشور، تبریک می‌گویم و امیدوارم ضمن حفظ همبستگی، عزم خود را برای حفظ حاکمیت فضای علمی، تعامل سازنده با یکدیگر بر مبنای احترام متقابل، دوستی، همفکری، آگاهی، بصیرت‌افزایی، رقابت سازنده و انسجام جزم کنید تا بتوانید جامعه را به مسیر پیشرفت و تعالی رهنمون سازید.

نادر منتظریان

۱۶/آذر/۱۴۰۲

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
0
1
ممنون نادر شاه
واقعا شما می توانید حق واقعی دانشجو رو بگیرید.
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
0
1
برخلاف تخریبهای بعضی از افرادی که سعی دارنداقای منتظریان را شخصیتی سخت گیر و خشک قلمداد کنند اما با صراحت عرض میکنم که ایشان بیشترین آراء و روزنه ی امیدشان از سمت قشر دانشجو بوده و هست خصوصا که دید باز و نرمش شخصیتی ایشان از خصیصه هاییست که دانشجوان بسیاری را گردشان جمع نموده
یاس
|
Germany
|
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
0
0
درود بر حاج منتطریان ✌️
یاس
|
Germany
|
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
0
0
درود بر حاج منتطریان ✌️
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: