« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸
فرماندار لنده در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر مطرح کرد:
جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر با حضور فرماندار و اعضای جلسه برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از روابط عمومی فرمانداری لنده، ابتدا مصوبات جلسه قبل بررسی و مسائلی مانند وضعیت روشنایی خیابانها، بازدید از کافه‌های سطح شهر و طرح ۲۰۲۰ در محله‌های کم برخوردار بررسی و پیگیری گردید. 

سپس اعضای جلسه در حوزه وظایف خود به گزارش عملکرد پرداختند. 

از جمله موارد مطرح شده در این جلسه سامانه مشاوره از طریق شماره تلفن‌های رایگان ۱۵۷۰ برای خانواده‌های دانش آموزان و شماره تلفن ۱۴۸۰ در حوزه مشاوره روانشناختی و کاهش آسیب‌های اجتماعی بود. 

فرماندار لنده هم در این جلسه با اشاره به اینکه بررسی آسیب‌های اجتماعی یک کار تخصصی هست، گفت: مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، پیشگیری و کاهش آنها نیازمند همراهی همه ادارات و سازمان‌ها می‌باشد و همه در این زمینه مسئول هستند. 

جلال دانش با نگاهی به اقدامات انجام شده، افزود: برنامه زنگ زندگی که قبلا مطرح شده‌است، می‌تواند در زمینه شناسایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی مفید باشد. 

وی گفت: ریشه تمام مسایل اجتماعی موضوعات فرهنگی است و برای حل این مسائل باید برنامه ریزی فرهنگی انجام شود. 

دانش راهکاری اساسی برای حل معضلات اجتماعی را قطع زنجیره‌های ایجاد این مسائل برشمرد و گفت: در هر جامعه‌ای که باورهای دینی به شکل مشهودی هویدا باشد، معضلات اجتماعی کمتر دیده می‌شود. 

جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان لنده برگزار گردید + گزارش تصویریجلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان لنده برگزار گردید + گزارش تصویریجلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان لنده برگزار گردید + گزارش تصویریجلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان لنده برگزار گردید + گزارش تصویری

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: