« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۹۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۸
یاداشت کوتاهی از فهیمه نیکنام؛
وقتی از حاج منتظریان نظر خواستیم با خوشرویی همراهمان شدند و فرمودند انسانهای موفق ،اشخاصی هستند که فقط بر اهدافشان تمرکز می کنند.

پایگاه خبری آوای رودکوف- فهیمه نیکنام:كوه‌نوردی تنها ورزشی است كه انسان را با طبیعت مانوس كرده و بر روی جسم و روان انسان تاثیری عمیق گذاشته و سكوی مدال ندارد چون زندگی سكو و مدال ندارد.

وقتی از حاج منتظریان نظر خواستیم با خوشرویی همراهمان شدند و فرمودند انسانهای موفق ،اشخاصی هستند که فقط بر اهدافشان تمرکز می کنند

تنها ورزشی است كه افراد در زمان بروز مشكل تعویض نمی‌ شوند ، برای رسیدن به مقصد عجله نمی‌كند و دیگران را جا نمی‌گذارند. 

همه با هم و در سختی ها كنار هم در تلاشند تا یك برنامه به پایان بیانجامد. 

ورزشی مشترک با ظاهر و تلقی مردانه نزد عوام ، به همین علت زنان در این عرصه سرزنش می شوند که چرا خود را به خطر اندازند و از دیگر سو مرد کوه نورد را سمبل مقاومت و دلیری و زن را ابزار ادامه نسل می شناسند. 

اما ، سوال این است :

آیا زنان جامعه من نیازمند سلامت جسمانی ، روانی و رسیدن به علایق و خواسته های خود نیستند ؟؟؟

وقتی از حاج منتظریان نظر خواستیم با خوشرویی همراهمان شدند و فرمودند انسانهای موفق ،اشخاصی هستند که فقط بر اهدافشان تمرکز می کنند.

من به خود بالیدم و دانستم که جامعه زن من نیازمند چنین مردانی است که با تایید و حمایت منطقی ، دیوار محکمی از فکر محکم خویش برای ما می سازند و به عنوان یک زن می توانم با آسودگی خیال به آن دیوار تکیه دهم و به چیزی جز هدفم فکر نکنم و سلامت روانم  را که با طبیعت سالم مانوس گشته است ، برای داشتن خانواده ای سالم و شاداب به دست آورم . 

این حق من

 با انتخاب حاج نادرمنتظریان قابل دستیابی است.

لبیک یا حسین

خبرنگار؛مهرشاد سلطانی 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
0
0
جای تاسف دارد که کسانی امثال منتظریان در چند وقت پیش چه انگ هایی که به گروه کوهنوردی ها نچسپاند اما الان برای یه رای دارن ازشون حمایت میکنند
یاسین
|
Germany
|
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
0
0
درود بر حاج نادر منتظریان که لیاقت همه چی رادارن
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: