« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اغلب جایگاه‌های سوخت مسیرهای شلوغ و پرتردد به صورت دستی فعال و وارد مدار شدند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سید جواد هاشمی‌مهر گفت: در ساعات اولیه امروز که از طریق وزارت کشور مطلع شدیم در سامانه سوخت‌رسانی جایگاه‌ها اختلال ایجاد شده سریعا به همه دستگاه‌های نظامی و انتظامی آماده باش اعلام کردیم.

سامانه سوخت‌رسانی مجددا به مدار اصلی باز می‌گردد/مردم به شایعات توجه نکنند

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: با تلاش‌های صورت گرفته از ۳۶ جایگاه عرضه سوخت بیش از ۲۰ مورد به صورت دستی فعال و وارد مدار شدند و با نرخ سه هزار تومانی بنزین عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن از این فضا سوء استفاده‌ کرده و شایعه گران شدن بنزین را مطرح کردند، گفت: خبر گران شدن بنزین تا این لحظه صحت ندارد و کذب محض است و به مردم توصیه می‌کنیم به این شایعات توجه نکنند.

هاشمی مهر با بیان اینکه تا ساعات آینده سامانه سوخت‌رسانی مجددا به مدار اصلی باز می‌گردد افزود: مردم هیچ گونه نگرانی نداشته باشند چرا که جایگاه‌های مسیرهای شلوغ و پرتردد فعال و کار سوخت‌رسانی در حال انجام است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: