« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶
در آستانه شب یلدا ؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: پویش احسان شب یلدا با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی و تهیه بسته معیشتی برای خانواده‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد در استان اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، قباد مبشری افزود: کمیته امداد در مناسبت‌های مختلف در طول سال برنامه‌ها و طرح‌های متفاوتی را برای کمک به نیازمندان در دستور کار خود قرار می‌دهد.

وی با اشاره به در پیش بودن شب یلدا به پویش شب یلدا اشاره و بیان کرد: به منظور تأمین و تهیه بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های نیازمند پویش احسان شب یلدا با عنوان یلدای مهربانی در دستور کار این نهاد قرار دارد و در پیام رسان بله راه اندازی گردیده است.

مبشری افزود: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند جهت مشارکت در پویش احسان شب یلدا کمک‌های نقدی و غیرنقدی اعم از میوه، آجیل و شیرینی را از طریق مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان به دست خانواده‌های نیازمند برسانند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به دیگر راه‌های مشارکت مردم در پویش احسان شب یلدا اشاره کرد و گفت: نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ به نام کمیته امداد استان و دیگر شماره‌های اعلامی از سوی ادارات کمیته امداد در سراسر استان پرداخت نموده یا از طریق کد #۰۷۴*۸۸۷۷* اقدام نمایند.

وی افزود: همچنین از طریق پیام رسان «بله» و با همکاری بانک ملی، شرایطی مهیا شده تا هم استانی‌ها واریزی‌های خود را برای کمک به نیازمندان در این پویش انجام دهند.

مبشری گفت: سایت ekram.emdad.ir و ارسال عدد یک به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۴ نیز برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در این پویش در نظر گرفته شده است.

پویش احسان شب یلدا در کهگیلویه و بویراحمد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: