« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴
با حضور رئیس شورای نگهبان استان ؛مسولین و مردم انجام شد؛
همایش انتخاب مردم با حضور جمعی از مسولین استانی و شهرستانی در لنده برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،همایش انتخاب مردم با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس شورای نگهبان استان، رئیس دادگستری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، سرپرست فرماندهی نیروی انتظامی ، اعضای شورای تامین، اداری، هیئت نظارت، هیئت اجرایی، هیئت بازرسی و جمعی از متنفذین، موثرین اجتماعی، ریش سفیدان و شهروندان شهرستان لنده برگزار گردید.

برگزاری همایش با عنوان انتخابات «چالش ها و فرصت ها» در لنده/تصاویر

در این نشست که به منظور هم افزایی و هم فکری برای برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات اسفندماه 1402 برگزار گردید، امام جمعه شهر لنده با تشریح دیدگاه امام نسبت به انتخابات و اهمیت آن گفت: مردم ما نسبت به این رویداد دو دسته اند؛یک گروه کسانی که انتخاب می کنند و گروه دیگر کسانی که انتخاب خواهند شد. توصیه ما این هست که هر دو گروه تقوا را رعایت کنند.

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل با اشاره به دسیسه های دشمن برای مشارکت پایین گفت: یکی از اهداف این جلسه این است که همه شما معتمدین و متنفذین با تاثیر بر جامعه و خانواده تنور انتخابات را گرم کنید و با یک مشارکت بالا نظام اسلامی را تقویت کنید.

محمودی اصل با اشاره به وضعیت حساس برهه کنونی گفت: باید خط و خطوط را کنار گذاشت و اگر کسی هم مایوس شده است باید در این فاصله به این مسیر هدایت شود تا انشالله همه بتوانیم به وظیفه خود عمل کنیم.

برگزاری همایش با عنوان انتخابات «چالش ها و فرصت ها» در لنده/تصاویر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده صحبتهای خود را با اهمیت بحث انتخابات از دیدگاه رهبر انقلاب و همه مسئولین کشوری شروع کرد و گفت: همه ما وظیفه داریم در بحث رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت انتخابات تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا بتوانیم انتخابات پرشوری را در شهرستان و کشور رقم بزنیم و نقش شما معتمدین و متنفذین نقشی بی بدیل خواهد بود.

روح اله ویسی گفت: همه دست اندرکاران انتخابات و معتمدین مشارکت حداکثری را سرلوحه امور انتخاباتی قرار دهند و با روحیه ای که از مردم شهرستان شهرستان سراغ داریم قطعا این بار هم حضور مردم حداکثری خواهد بود.

برگزاری همایش با عنوان انتخابات «چالش ها و فرصت ها» در لنده/تصاویر

رئیس دادگستری شهرستان لنده که یکی دیگر از سخنرانان این جلسه بود، گفت: دغدغه مردم بخاطر مشکلات معیشتی بجاست اما تصمیم به پای صندوق نرفتن نابجا و ناصواب است و ارتباطی با هم ندارند.

صادق انصاری پور با اشاره به تلاش جهادی و شبانه روزی مسئولین برای حل مشکلات گفت: شما معتمدین این پیام را به این افراد برسانید که در خلوتشان به این فکر کنند آیا پای صندوق نرفتن مشکل آنها را حل می کند.

وی گفت: حضور پای صندوق یعنی رای دادن به اصل نظام هست و ما باید فریب فضای مجازی و رسانه های صافکاری و نقاشی شده دشمن را نخوریم.

انصاری پور با اشاره به پیام های مشارکت در انتخاب گفت: انتخابات دارد به ما می فهماند که شما هستید که برای نظام تصمیم می گیرید و مسیر آینده ما دست خودمان هست و باید منطق مقام معظم رهبری را سرلوحه خود قرار دهیم.

وی گفت: دستگاه قضا تمام توان خود را برای برخورد با التهابات و تخلفات فضای مجازی به کار خواهد بست.
فرماندار لنده هم گفت: انقلاب عظیم اسلامی در سال 57وقتی ایجاد شد هیچ کس باورش نمی شد که یک کشوری که تمام دنیا بر آن سلطه داشت به چنین جایگاهی برسد.

برگزاری همایش با عنوان انتخابات «چالش ها و فرصت ها» در لنده/تصاویر

جلال دانش افزود: دستاوردها، پیروزها و فتح الفتوحات ما آنقدر بزرگ است و آنقدر با اهمیت است که م مشکلات معیشتی که البته مهم هستند نباید برای آرمانهای بلند که همان تمدن نوین اسلامی هست، خللی به وجود آورد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان با اشاره وابستگی هایی که در گذشته به بیرون وجود داشت و زیر سوال رفتن تمامیت ارضی کشور گفت: انتخابات یکی از آوردگاههای است که ملت ما رشد خود و بلوغ فکری اش را در شناخت مسیر به منصه ظهور خواهد رساند و به تعبیر رهبری انتخابات زره پولادین ملت ما در برابر طمع بیگانگان است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان افزود: بایستی در بحث انتخابات همه ما با هر سلیقه و گرایشی آنچه در توان داریم جهت رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت هرچه باشکوهتر به کار بگیریم. به همین خاطر ما با مشورت بامتنفذین و موثرین اجتماعی تمام توان را به کار گرفتیم تا بهترین هیئت اجرایی را انتخاب کنیم.

رئس شورای تامین لنده گفت:با همکاری با شورای تامین برای تامین امنیت انتخابات تمام تدابیر لازم را به کار خواهیم گرفت هر چند من معتقدم مردم شهرستان لنده هیچگونه تنشی را نخواهند داشت.

جلال دانش با توصیه به عدم جانبداری هیئت نظارت و هیئت اجرایی گفت: ما بایستی تدبیری بیندیشیم که مردم به آینده امیدوار باشند. ما باید به این موضوع توجه زیادی داشته باشیم چراکه مرکز هنه فرمایشات رهبری در بیانیه گام دوم امیدآفرینی است. ما برای انجام انتخاباتی پرشور پذیرای نقطه نظرات همه خواهیم بود.

برگزاری همایش با عنوان انتخابات «چالش ها و فرصت ها» در لنده/تصاویر

رئیس‌دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بحث فضای مجازی یک بحث مهم است که در این فضای متأسفانه شاهد برخی چالش‌ها و آسیب‌ها هستیم.

مهدی جوکار گفت: بیش از ۴۰ نفر را مصاحبه و صلاحیت آنان را مورد تحقیق و بررسی قرار دادیم که این مهم مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: فضای مجازی خوب است به شرطی که درست از آن استفاده شود نه اینکه در فضای مجازی با اخبار کذب فضای جامعه را متزلزل کنند.

جوکار گفت: این مردم هستند که باید اصلاح را انتخاب کنند و شورای نگهبان نیز وظیفه دارد بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌ها یک‌سری افراد را تأیید می‌کند.

وی اظهار کرد: اگر کسی در ادوار گذشته صلاحیت وی تأیید شود ممکن است در این دوره رد صلاحیت شود و هیچگاه نباید شورای نگهبان را متهم به معامله‌گری کنند.

رئیس‌دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان با اشاره به اینه چندین نفر از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب در کنار چهره‌های اصول‌گرای استان در شهرستان‌های مختلف استان در حال ارائه برنامه‌های خود برای حضور در انتخابات هستند گفت: شهرستان لنده از جمله شهرستان‌های استان بود که در زمینه هیات‌های اجرایی و نظارت کمترین مشکل و حواشی را داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: