« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۰۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا خبر داد؛
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به وزش باد شدید و بارش باران و برف در ارتفاعات گفت: با توجه به آغاز بارش‌ها و افزایش سرعت باد در نیمه‌غربی کشور و ارتفاعات البرز، تا قبل از ظهر روز جمعه (اول دی‌ماه) نسبت به خاتمه برنامه صعود و فرود اقدام کنید.
منبع: ایرنا

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، سازمان هواشناسی با اعلام آغاز بارندگی از فردا جمعه اول دی در نوار غربی کشور، از گسترش بارش‌ها در روز شنبه به اکثر نقاط کشور خبر داد.

برف و باران از این تاریخ در کشور فراگیر می‌شود

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز پنجشنبه ۳۰ آذر در اکثر مناطق کشور جوی آرام مستقر است. تنها بعد از ظهر در برخی نقاط استان هرمزگان و جزایر واقع در تنگه هرمز بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

هواشناسی در تشریح وضعیت جوی فردا اعلام کرد: با گذر امواج تراز میانی جو، جمعه در برخی نقاط شمال غرب، غرب، جنوب غرب استانهای واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و از اواخر وقت در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در نقاط مرتفع و سردسیر بارش برف پیش بینی می‌شود.

هواشناسی همچنین اوضاع جوی کشور در روز شنبه هفته آتی را اینگونه پیش‌بینی کرد: شنبه گستره بارش مناطقی از شمال فارس و جنوب اصفهان را نیز در بر خواهد گرفت در این روز در مرکز، شرق و شمال شرق کشور نیز بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و در جنوب آذربایجان غربی، غرب کردستان، شمال شرق خوزستان، شرق لرستان، شمال کهگیلویه و بویراحمد و نیمه غربی چهار محال بختیاری، بارش شدت خواهد داشت.

سازمان هواشناسی برای روز یکشنبه و دوشنبه هفته آتی اعلام کرد: یکشنبه در نوار غربی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استانهای قزوین البرز و تهران بارش و وزش باد رخ می‌دهد.

هواشناسی همچنین در تشریح وضعیت جوی کشور در روز دوشنبه هفته آینده اعلام کرد: دوشنبه در شرق سواحل دریای خزر و همچنین در برخی نقاط شمال شرق کشور ابرناکی بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود. در دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد قابل توجه می‌باشد.

این سازمان همچنین اعلام کرد: از روز جمعه تا یکشنبه در استانهای ساحلی خزر و اردبیل وزش باد جنوبی همراه با افزایش دما و از روز دوشنبه روند کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

هواشناسی اوضاع جوی امروز پایتخت را صاف همراه با غبار محلی اعلام و بیشینه دمای امروز تهران را ۱۲ و کمینه دما را ۴ درجه سانتی گراد پیش بینی کرد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: