« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۰۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹
در جمع مردم روستاهای پاتاوه و لوداب؛
تاکید بر وحدت، همدلی و انسجام همه طوایف و گروه‌های مردمی برای پیشرفت و آبادانی شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون و استفاده از تمام ظرفیت‌ها، نخبگان و جوانان مهمترین محورهای صحبت منتظریان در دیدار با مردم روستاهای پاتاوه، مارگون و لوداب بود.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، نشست هم‌اندیشی و همدلی نادر منتظریان، فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با مردم مناطق مختلف روستاهای پاتاوه، مارگون و دهستان چین (لوداب) برگزار شد.

منتظریان: زمانی صدای مردم هستیم که وظیفه‌مان را به‌درستی انجام بدهیم / مشکلات استانی با شورای اداری شایسته مرتفع می گردد/فیلم و تصاویر

در ابتدا نادر منتظریان با جمعی از مردم پاتاوه دیدار کرد. «پوررضوان» یکی از اهالی پاتاوه در این دیدار ضمن خیرمقدم، اظهار کرد: پاتاوه مشکلات زیادی دارد از جمله پروژه بیمارستان این بخش رها شده و وعده‌های مسئولان در این خصوص تاکنون عملی نشده است. 

وی افزود: استخر پاتاوه نیمه کاره ر‌ها شده است. جوانان بیکار هستند و این مردم دیگر تحمل وعده‌های عملی نشده را را ندارند. ما مطالبه‌ی شخصی نداریم و ان‌شاءالله شما با عملکرد خود غبار از چهره‌ی مظلوم و محروم این مردم پاک کنید.

او در ادامه گفت: ما به طایفه‌گرایی نه می‌گوییم و مردم با انتخاب خود هم دشمن خارجی را مایوس خواهند کرد و هم به ناکارآمدی‌های موجود پایان خواهند داد. ما به فرد اصلح رای خواهیم دادم تا این وضع بد که نتیجه‌ی انتخاب‌های بد گذشته‌ی ما است، پایان یابد.

منتظریان: زمانی صدای مردم هستیم که وظیفه‌مان را به‌درستی انجام بدهیم / مشکلات استانی با شورای اداری شایسته مرتفع می گردد/فیلم + تصاویر

نادر منتظریان، فعال سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، در پاتاوه گفت: شهر پاتاوه زادگاه تاریخ‌سازان و کلانتران بوده و هست و این بخش معجونی از امتیازات فراوان اعم از؛ آب، چشمه‌ها و رودخانه‌ها و ترانزیت، گردشگری، معادن دامنه‌ی دنا و باید کار را دست فردی قوی و توانمند داد تا بتواند این ظرفیت‌ها را از بالقوه به بالفعل تبدیل کرد.

منتظریان تاکید کرد: باید شایستگان بر مسند مدیریت‌ها بنشینند تا بتوانند این وظایف را انجام دهند.

منتظریان در ادامه در شهرستان مارگون در روستای رودآباد (بیلوخر) حضور پیدا کرد. 

منتظریان همچنین در ادامه به دهستان چین لوداب رفت و با جمعی از مردم روستاهای این دهستان دیدار کرد. 

ناصر بهمنی از بزرگان این منطقه سخنرانی کرد و گفت: ناملایمات و نابسامانی در برخی ادارات وجود دارد که باید اینها مرتفع شوند. 

وی افزود: از نماینده صداقت، توجه به وضع قوانین جهت رفاه اجتماعی و بهبود معیشت مردم انتظار است. همچنین این انتظار می‌رود که کارهای کلان جهت افزایش اشتغال جوانان تحصیل‌کرده دنبال شود. نماینده مجلس باید به گونه‌ای عمل کند که شأن نمایندگان که وضع قوانین و نظارت است را حفظ کند.

این فعال اجتماعی در ادامه گفت: جذب و توزیع عادلانه بودجه باید مدنظر نماینده مجلس باشد. 

وی اضافه کرد: مشکل جامعه مدیران ناکارآمد است که مانع پیشرفت و عامل بدبختی جامعه خواهند شد. 

در ادامه برخی دیگر از نمایندگان مردم نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

نادر منتظریان، فعال سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، در جمع مردم دهستان چین (لوداب) گفت: با مرزبندی‌ها به جای نمی‌رسیم. جامعه امروز ما به اتحاد، وحدت، همدلی و برادری نیاز دارد که پیشرفت و آبادانی حاصل شود.

وی اظهار کرد: امروز استان کهگیلویه و بویراحمد و بویراحمد واحد گرفتار آسیب‌های است و تا زمانی که این آسیب‌ها را داشته باشیم، استان و شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در ریل توسعه قرار نمی‌گیرند.

منتظریان اضافه کرد: باید از سرمایه‌های انسانی، ظرفیت‌ها و منابع خدادادی به درستی استفاده شود.

این فعال سیاسی شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون گفت: دهستان چین جزء اولویت‌های ما است که استفاده از شایستگان و جوانان این دیدار در دستور کار ما قرار خواهد گرفت. 

منتظریان گفت: دوران قبیله‌گرایی و طایفه‌گرایی تمام شده و کسانی قبلاً از این ظرفیت برای منافع خودشان استفاده کردند و الان این فاصله‌ها و مرزها برداشته شد و جزء برادری، وحدت و همدلی و فکر آبادانی دیگر هیچ چیزی مدنظر ما نخواهد بود.

وی تاکید کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد نیازمند مدیران شایسته و کارآمد است. اگر قرار است که مشکلات استان و درد و رنج از مردم برداشته شود باید در رأس شورای اداری استان شایستگان بنشیند. باید جوانان را دریابیم. باید شرایطی فراهم شود که بهبود رفاه حال عمومی همه مردم را شاهد باشیم و این جزء اهداف حکومت اسلامی، دین و انقلاب اسلامی است.

منتظریان گفت: امروز به واسطه عملکرد بعضی‌ها اعتماد عمومی کاهش پیدا کرده است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
Nazanin Doulati
|
Canada
|
۰۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
0
0
درود بر مرد بزرگ ✌️
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: