« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
مدیرکل بازرسی استانداری؛
مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت بر عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی بطور مستمر نظارت داریم و رصد می شود.

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛ علی اصغر قلی‌پور روز در دیدار با حجت‌الاسلام صلواتی امام جمعه بهمئی با اشاره به ارائه نظرسنجی میزان رضایت مردم از ادارات استان گفت: وضعیت ادارات مورد بررسی قرار گرفت و به اداراتی که مشکلاتی داشتند تذکر دادیم.

عملکرد دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد رصد می‌شود

مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه شفافیت یکی از اصول مهم در همکاری ادارات با بازرسی‌ها می باشد، افزود: چنانچه این شفافیت وجود نداشته باشد ابتدا توصیه و هشدار را در دستور کار قرار خواهیم داد و در صورت تکرار تخلف و یا عدم شناسایی گلوگاه‌های فساد با آنها به صورت قانونی برخورد می‌کنیم‌.

وی ارزیابی مدیریت عملکرد را از وظایف بازرسی دانست و گفت: نظارت و رصد بر تکریم ارباب رجوع و حضور و پاسخگویی به مردم در ادارات اولویت کار ما است.

قلی‌پور با بیان اینکه ائمه جمعه پناهگاه مردم هستند، گفت: اگر گزارشی از تخلفات، نارضایتی و مشکلات مردم توسط ائمه جمعه به بازرسی ارائه شود در اولویت کاری قرار می گیرد و به جد پیگیری و رسیدگی می‌کنیم.

مدیرکل بازرسی با اشاره به ارتباط مردمی مسئولان از طریق سامانه ۱۱۱ گفت: خواسته‌هایی که توسط مردم و از طریق این سامانه مطرح می‌شود حداکثر در مدت ۱۰ روز پیگیری و پاسخ داده می‌شود.

قلی‌پور با بیان اینکه میز ارتباطات مردمی در مصلاهای نماز جمعه با حضور استاندار و مدیران کل دستگاه‌ها برگزار و به مطالبات مردم رسیدگی می‌شود، گفت: اگر با صداقت با مردم رفتار کنیم مشکلات و کمبودها را می‌پذیرند.

امام جمعه بهمئی از دغدغه‌های مجموعه استانداری بویژه استاندار استان برای رفع مشکلات شهرستان بهمئی قدردانی کرد و گفت: تریبون نماز جمعه، تریبون انقلاب است و امام جمعه هم سخنگوی جامعه است.
حجت‌الاسلام صلواتی با اشاره به بیکاری جوانان این منطقه گفت: پروژه‌ها به افرادی که صلاحیت لازم را ندارند واگذار نشود، ضمن اینکه تسهیلات اشتغال در جای درست خود هزینه شود.

وی خواستار تعیین تکلیف طرح نهضت ملی مسکن شد و گفت: طرح‌های اشتغالزایی ادارات مختلف منجر به اشتغال نشد و طرح‌های گلخانه‌ای غیرفعال است.

صلواتی با اشاره به اینکه اجازه ندهید مدیریت‌های ضعیف مردم را نسبت به انقلاب بدبین کنند، بر جلوگیری از استخدام ‌های بی ضابطه و شفاف‌سازی در این خصوص، حمایت از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان و دقت در انتخاب مدیران تاکید کرد.

امام جمعه بهمئی به واگذاری زمین به افراد خاص اشاره کرد و گفت در شهرستان بهمئی زمین هایی برای ایجاد طرح های اشتغال به برخی افراد واگذار شده که هیچ طرحی در آنها اجرا نشده است ضمن اینکه زمین های واگذار شده منابع ملی می باشند می بایست در واگذاری آنها به افراد نهایت دقت بعمل آید و از پایمال شده حق و حقوق عامه مردم جلوگیری شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: