« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۰۵۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
یاداشت سیاسی؛
روسیه باید در مواضع و عملکردش نسبت به جمهوری اسلامی روشن و شفاف عمل نماید.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، نادر منتظریان فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال یادداشتی به این پایگاه خبری، نسبت به مواضع روسیه در خصوص جزایر سه گانه کشورمان واکنش نشان داد‌.

واکنش نادر منتظریان به وقاحت روس ها در خصوص جزایر سه گانه کشورمان

متن این یادداشت به شرح زیر است.

به نام خداوند بخشنده مهربان

صدور بیانیه مشترک روسیه و اعراب در خصوص جزایر سه‌گانه ایران، اقدامی مداخله‌جویانه و توهین‌آمیز علیه تمامیت ارضی ماست. این بیانیه، نشان‌دهنده بی‌توجهی روسیه به روابط دیرینه این کشور با ایران و همچنین بی‌اعتنایی آن به حقوق بین‌الملل است.

جزایر سه‌گانه ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک، جزو لاینفک خاک جمهوری اسلامی ایران است. این جزایر، از دیرباز تحت حاکمیت ایران بوده‌اند و هیچ سند تاریخی یا حقوقی، دال بر تعلق آن‌ها به امارات متحده عربی وجود ندارد.

امضا این بیانیه، دخالت آشکار در امور داخلی ایران و نقض حاکمیت ملی جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد. جمهوری اسلامی ایران، موضوع تمامیت ارضی و حاکمیتی خود بر جزایر سه‌گانه را قابل مذاکره و گفتگو ندانسته و هر ادعایی از هر طرف در این خصوص را مردود تلقی می‌کند. 

روسیه باید در مواضع و عملکردش نسبت به جمهوری اسلامی روشن و شفاف عمل نماید و بداند که تعرض به منافع جمهوری اسلامی از ناحیه هر کشوری محکوم است و جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه از حقوق حاکمیتی و سرزمینی خود کوتاه نخواهد آمد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
حسینی
|
Germany
|
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
1
0
جناب منتظریان بادرود واحسنت به تعهد وطنپرستی شما اما درطول تاریخ شوروی وروسیه امروزرا به دقت توجه فرمایید ایا نسبت به ایران غیر از این بوده پس اشکال از ماست
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
1
0
این یعنی این که منتظریان به مسائل کلان و ملّی فکر می کند و امنیت ایران خط قرمز اوست
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
0
0
پیام واظهارنظردکترمنتظریان درتمامیت ارضی کشورمان ومنافع ملی مردم ایران ،نمایندگان پارلمانی روبیداروراه ومسیررونشان میدهد.غیرت ملی ووطن پرستی دکترمنتظریان برهیچ کس پوشیده نیست برای ایشان آرزوی موفقیت داریم
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
0
0
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی زیبنده ی حاج منتظریان است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: