« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱
با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری انجام شد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در میز ارتباطات مردمی پاسخ گوی مطالبات مردم شهر دهدشت شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،علی محمد روستا در بدو ورود به شهرستان کهگیلویه با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهرستان به مقام شامخ دو شهید گمنام ادای احترام کرد سپس به دیدار خانواده شهید علی برز اقبال مقدم رفت.

برپایی میز ارتباطات مردمی معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در دهدشت

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به همراه مدیران کل دستگاه های اجرایی و خدماتی در میز خدمت شهرستان کهگیلویه در مصلی امام خمینی (ره) به صورت چهره به چهره با مردم دیدار و به خواسته های آنها رسیدگی کردند.

وی در حاشیه میز خدمت با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به مردم گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، شایسته بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات هستند و مدیران وظیفه تکریم مردم و ارائه خدمات مستمر و بهینه به آنها را دارند.

روستا با اشاره به مهمترین مطالبات و خواسته های مردم در میز ارتباطات مردمی گفت:عمران شهری و کشاورزی، مسکن بسیجیان طرح ولایت،بیکاری و ایجاد اشتغال جوانان،طرح هادی مناطق روستایی، پیگیری ارائه مجوز ساخت و ساز، تغییر کاربری، مشکلات مربوط به زمین‌های نسقی،دریافت مجوز آب،برق، گاز و سوابق بیمه‌ای و مالی از مهمترین مباحثی بود که مراجعه‌کنندگان به میز خدمت جهادی دستگاه‌ها مطرح کردند.

وی با بیان اینکه مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف بررسی و راهکارهای لازم برای تسریع در حل آنها ارائه خواهد شد بیان کرد: بخشی از مشکلات مردم توسط مدیران و در محل میز خدمت رفع شد،بخش دیگری هم در فرایندی کوتاه بررسی، پیگیری و راهکارهای حل آنها ارائه می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی در میز خدمت به شکل تیمی و سازمانی حضور دارند افزود: راه‌اندازی میز ارتباطات مردمی به عنوان اقدامی مهم در راستای کمک به حل مشکلات مردم است.

وی خاطرنشان کرد: میز خدمت فرصتی برای پاسخگویی سریع و بدون واسطه مدیران به مطالبات مردم است.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: