« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹
در پی درج یک خبر منتشر شد؛
روابط عمومی دانشگاه یاسوج در خصوص درج خبری مبنی بر درگیری میان کارکنان دانشگاه و نیروهای شهرداری در این دانشگاه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، دانشگاه یاسوج در خصوص درج خبری مبنی بر درگیری در این دانشگاه آورده؛ پیرو خبر درج شده در برخی از خبرگزاری‌ها مبنی بر درگیری و اختلاف دانشگاه یاسوج با شهرداری پیرامون ساخت مجتمع فرهنگی و رفاهی دانشگاه، به اطلاع می رساند، شروع فرایند ساخت و ساز پروژه مذکور از ابتدا با هماهنگی شهرداری انجام شده و مجوز مربوطه در کمیسیون ماده ۵ و ۱۰۰ با هماهنگی شهرداری در حال پیگیری است.

واکنش روابط عمومی دانشگاه یاسوج در خصوص خبر درگیری در این دانشگاه

بحث بوجود آمده میان تعدادی از همکاران به علت ناهماهنگی بوده و پس از اطلاع مدیریت دانشگاه و شهردار ، خاتمه داده شد.

حال ضمن پرهیز از اختلاف، بر اراده و هماهنگی لازم میان دانشگاه و شهرداری برای پیگیری و اجرای قانون بر مبنای قوانین و تفاهمات بعمل آمده تاکید می‌کنیم.

ضمن اینکه حضور معاون سیاسی استانداری در دانشگاه با برنامه ریزی قبلی و به دعوت نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه و *صرفا برای جلسه رونمایی از مجموعه آثار "چهل جلدی ره نامه" در سالن جلسات دانشگاه بوده که به نوعی با بد اخلاقی رسانه ای به موضوعات دیگری ارتباط داده شد.*

لذا از همکاران رسانه ای انتظار می رود از درج اخبار و موضوعات غیرواقع و القای اختلاف و ایجاد حاشیه بپرهیزند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: