« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۰۷۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴
رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد خبر داد:
پلمب یک باب عطاری در شهر یاسوج و جمع آوری بیش از ۸۰۰ عدد قرص مخدر و ۵۰۰۰ داروی گیاهی تاریخ مصرف گذشته از این واحد صنفی

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،دکتر بهنام نیازی رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر گفت: در بازرسی های بهداشتی کارشناسان این مرکز، پلمب یک عطاری و جمع آوری ۸۰۰ عدد قرص مخدر و ۵۰۰۰ داروی گیاهی تاریخ مصرف گذشته و پلمب یک آرایشگاه مداخله گر در امر پزشکی (تزریق ژل و بوتاکس)و بازداشت ایشان همراه با کلانتری۱۱ در یاسوج پلمب شد.

وی ادامه داد: این واحد به دلیل عدم رعایت مسائل بهداشتی و پایبندی به شیوه نامه های بهداشتی پلمب شده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد افزود: همشهریان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی موارد را به شماره تماس 190 گزارش دهند.

پلمب یک باب عطاری متخلف در یاسوج/تصاویرپلمب یک باب عطاری متخلف در یاسوج/تصاویرپلمب یک باب عطاری متخلف در یاسوج/تصاویرپلمب یک باب عطاری متخلف در یاسوج/تصاویرپلمب یک باب عطاری متخلف در یاسوج/تصاویر

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
مرتضی تصدیقیان
|
Netherlands
|
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
0
0
کارتون عالی
آواره از دین
|
United States of America
|
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
0
0
متاسفانه ۹۰ درصد پزشکان عمومی بدون داشتن مدرک اموزش زیبایی و اکثریت ارایشگاه های زنان درپشت تو مبادرت به انجام بوتاکس وژل ولیزر میکنند صاحبی وناظری هم نیست،دریاسوج حداکثر ۲الی ۳ نفر پزشک عمومی و آموزش دیده زیبایی هست ولاغیر،پنج سال دیگر در یاسوج در بین زنان و دختران فرسوده ترین چهره ها مربوط به این دیار مقلد تازه به دوران رسیده هستیم،همانند دوران پاتلر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: