« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
طی بازدید میدانی مسئولان انجام شد؛
امام جمعه شهر لیکک: مردم از مراجعه به بیمارستان های اطراف خودداری کنند و مسئولان هم تجهیزات و نیروی انسانی متخصص بیمارستان بهمئی را افزایش دهند.

به گزارش پايگاه خبری آوای رودکوف،شهر لیکک، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی و جمعی از مسئولان به صورت سرزده آخرین وضعیت بیمارستان ۳۲ تخت خوابی این شهرستان را بررسی کردند و به منظور بهبود کیفیت خدمات درمانی دستورات لازم را برای اقدام و پیگیری انجام دادند.

بررسی آخرین وضعیت بیمارستان ۳۲ تخت خوابی شهر لیکک

امام جمعه شهر لیکک گفت: خوشبختانه این بیمارستان به امکانات لازم مجهز شده و روز به روز نسبت به گذشته از خدمات بهتری برای ارائه به شهروندان برخوردار خواهد شد.

حجت الاسلام صلواتی افزود: با وجود امکانات موجود، مردم بهمئی به بیمارستان این شهرستان و تجهیزات موجود اعتماد کنند و به منظور جلوگیری از هدر رفت هزینه ها، اتلاف وقت، خطرات جاده ای و شلوغی مراکز درمانی در دیگر استان ها، از مراجعه به بیمارستان های اطراف خودداری کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه نقاط ضعف جزئی هم در این بازدید دیده شده که نیازمند توجه هر چه بیشتر مسئولان است گفت: مسئولان باید با پیگیری های لازم، تجهیزات و نیروهای انسانی متخصص را در این مرکز افزایش دهند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی هم گفت: از ابتدای اجرای این طرح دستگاه قضا همواره معظلات و مشکلات مختلف این بیمارستان را بررسی کرده است و با تذکرات لازم و مفید در صدد رفع آنها برآمدیم.

عبدالله حبیبی منش با قدردانی از تلاش های شبانه روزی کادر بهداشت و درمان شهرستان بهمئی به خاطر ارائه خدمات رسانی مطلوب به بیماران، گفت: مجموعه قضائی در کنار این عوامل برای بهبود وضعیت موجود تلاش خواهد کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی هم از افزایش امکانات و تجهیزات این بیمارستان طی ماههای گذشته و رفع نواقص قبلی خبر داد و گفت: این بیمارستان برای خدمات دهی مطلوب به قشرهای مختلف شهرستان آمادگی کامل دارد و از نظر بهداشتی ، فضایی آرام و رسیدگی به بیماران در بهترین وضعیت خود قرار دارد.

هاشم طاهری به فعال بودن بخش های مختلف این بیمارستان اشاره کرد و افزود: در بخش های موجود در این بیمارستان هیچ گونه کم و کاستی مشاهده نمی شود و این بیمارستان می تواندنیازهای مردم این دیار را برآورده کند.

بیمارستان ۳۲ تخت خوابی شهر لیکک در زمینی به مساحت ۲۳ هزار مترمربع با زیربنای چهار هزار مترمربع ساخته شد.

شهرستان بهمئی با جمعیت ۵۰ هزار نفر به مرکزیت شهر لیکک در فاصله ۳۵۰ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: