« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
در سفر به باشت انجام شد؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص ساخت سد شیو و همچنین بیواتانول باشت به مردم توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ سید علی احمدزاده در جمع مردم این شهرستان در خصوص ساخت سد شیو گفت: متاسفانه این سد در استان فارس و در شهرستان رستم ممسنی قرار داشته که همین کار ما را سخت می‌کند.

حرف‌های صادقانه استاندار با مردم باشت در خصوص ساخت سد شیو

وی بیان کرد: در سفر دولت این موضوع را مطرح کردیم اما صادقانه بگویم چند پروژه نیمه تمام سدسازی در استان داریم که نمی‌توانیم یک پروژه جدیدی را اکنون در دستور کار قرار دهیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به موضوع رفع مشکل آب برخی از مناطق شهرستان باشت در کمربندی چاه تلخ و چال موره اشاره کرد و گفت: تعداد ۷ حلقه چاه در این مناطق حفر خواهد شد که اعتبارات ۳۲۶ میلیارد تومانی آن را نیز گرفته‌ام و برای یک دوره ۷۰ تا ۸۰ ساله آب این مناطق در آن کمربندی پایدار خواهد بود

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد سپس به موضوع بیواتانول باشت اشاره کرد و گفت برای این موضوع چندین بار با وزیر جر و بحث داشته‌ام می‌گفتند اول باید بیو اتانول کرمانشاه را بسازیم برای همین این پروژه به بورس رفت و در بورس ۲۰۰۰ میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شد و ما نیز به جد پیگیر ساختن آن هستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: