« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
صبح امروز برگزار شد:
آیین بزرگداشت سالروز حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور پرشور مردم شهرستان لنده برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،مردم مؤمن و انقلابی شهرستان لنده صبح امروز همزمان با فرارسیدن نهم دی ماه و همگام با سراسر کشور با تجمع و حضور معنادار در آیین بزرگداشت این روز بار دیگر حمایت خود از آرمان‌های انقلاب و انزجار و بیزاری از استکبار جهانی و سران فتنه را اعلام کردند.

شرکت‌کنندگان با سردادن شعارهای انقلابی و ضد‌استکباری با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) تجدید میثاق کرده و با رهبر معظم انقلاب در دفاع از کیان نظام و کشور پیمان دوباره بستند.

حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در در ابتدای مراسم 9 دی گفت: نهم دی ماه حماسه ای است که آحاد ملت بزرگ ایران به صورت خود جوش خلق کردند و هرگز از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد.

وی افزود: در این روز ملت بصیر و انقلابی با آفرینش حماسه عاشورایی توانستند سیلی محکمی به فتنه گران و آشوب طلبان و استکبار جهانی بزند.

الهی نیا در ادامه گفت: ملت قهرمان وسربلند نشان دادند تا پای جان برای حفظ اصول و آرمانهای انقلاب ایستاده اند و تحت زعامت رهبر عظیم الاشان انقلاب اسلامی امام خامنه ای با بصیرت تمام هرگز راه را گم نخواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلغات اسلامی لنده گفت: در طول دوران انقلاب تا حالا فتنه های متعددی برای براندازی طراحی شد اما از همه سنگین تر فتنه 88 بود .

حجت الاسلام الهی نیا در پایان از خانواده های شهدا ایثارگران و جانبازان بسیجیان فرهنگیان بازاریان دانش آموزان و هیئت های مذهبی اصحاب رسانه روحانیون نیروهای نظامی و انتظامی شورای اداری شورای تامین و سخنران برنامه حجت الاسلام انصاری پور رئیس دادگستری شهرستان لنده تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه حجت الاسلام صادق انصاری پور رئیس دادگستری شهرستان لنده طی سخنانی با توجه به اهمیت بصیرت و آگاهی گفت: بصیرت در آیات و روایات به معناى آگاهى، شناخت عمیق و اطمینان بخشى است که به انسان توانایى درک حقایق و پشت پرده حوادث را می‌دهد. به‌گونه‌اى که راه حق را از باطل به وضوح تشخیص می‌دهد و از بحران‌ها و فتنه‌ها به سلامت عبور می‌کند.

وی اظهار داشت:رهبر معظم انقلاب مرتب کلمه بصیرت را تکرار می کند باید با این موضوعات دل داد.

حجت الاسلام انصاری پور افزود: خیلی از حوادثی که در طول تاریخ به وجود آمد ناشی از بی بصیرتی بی خردی و کج فهمی بود.

حجت الاسلام انصاری پور در ادامه گفت: وقتی انسان بصیرت داشته باشد راه درست را تشخیص می دهد.

سخنران مراسم 9 دی شهرستان لنده گفت:بصیرت به معنای شناخت حقیقت و قدرت درک صحیح امور است. در کشاکش بحران‌ها و مشکلات فردی و اجتماعی، جوهره، ظرفیت و باورهای افراد ظهور می‌یابد؛ هر انسانی ممکن است پیش از مواجهه با مشکلات، ادعاهای فراوانی مبنی بر فضایل و داشته‌های فکری، اعتقادی، معنوی و مانند آن داشته باشد؛ ولی این ادعا زمانی رنگ واقعیت را به خود خواهد دید که در هنگام بروز بحران‌های فکری، اعتقادی، اجتماعی و سیاسی نیز همچنان پابرجا و استوار بماند؛ زیرا در این حالات است که توانایی تشخیص حق از باطل و درست از نادرست مشخص شده، ریزش‌ها و رویش‌های بسیاری صورت می‌گیرد و باورهای فکری و ناگفته‌ها و واقعیات درون، به صورت گفتار و رفتار بروز می‌نماید.

خبرنگار بهروز عادل فر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: