« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
جهاد ادامه دارد؛
با پیگیری و تلاش گروه جهادی انجمن جوانان و با حمایت خیرین هزینه های ساخت سومین منزل مسکونی تامین گردید .

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛هشتم دی ماه و پس از گذشت سه ماه تلاش شبانه روزی گروه مردمی انجمن جوانان لنده موفق شد تا یک بار دیگر دل خانواده ای را شاد و در این شرایط سخت اقتصادی پدر و مادری برای فرزندانشان سقفی بالای سر داشته باشند.

بنابراین گزارش با پیگیری و تلاش گروه جهادی انجمن جوانان و با حمایت خیرین هزینه های ساخت سومین منزل مسکونی تامین گردید .

این خانه طی سه ماه احداث و با حضور فرمانده سپاه شهرستان لنده، شهردار و اعضای گروه جهادی انجمن افتتاح شد و تحویل این خانواده گردید.

محمدی مسئول این گروه جهادی از همراهی و حمایت خیرین که در ساخت این خانه همکاری داشتند تشکر و اظهارداشت؛ برای ساخت این پروژه به مانند دو نمونه ی دیگر شاهد همراهی خوب خیرین بودیم و خوشبختانه یک بار دیگر توانستیم در کنار خانواده ای باشیم که داستن خانه ای هر چند کوچک از آرزوهایشان بود و این روزی بزرگ برای در انجمن جوانان لنده بود.

وی افزود؛ برای تامین هزینه های این خانه کمک های متفاوتی را شاهد بودیم، از کمک پنج هزار تومانی یک شهروند تا کمک ده میلیونی شهروند دیگر و این نشان از آن دارد در کنار هم می توانیم کمک حال همدیگر باشیم و ما به عنوان واسط این کار خیر از همراهی همه ی عزیزان تشکر و قدردانی میکنیم.

محمدی ضمن تشکر از همراهی شهردار لنده در آیین افتتاحیه گفت؛ جهت ساماندهی حیاط این خانه نیازمند کمک هستیم که با قول همکاری شهردار فعال شهرمان انشالله طی روزهای آینده این قسمت از کار انجام خواهد گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: