« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
نماینده ملایر در اجتماع مراسم ۹ دی مرکز کهگیلویه وبویراحمد:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قرار باشد مشکلات کشور را کسی حل کند آن فرد آمریکا و اسرائیل نیست بلکه خود ملت ایران هستند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه در اجتماع مراسم ۹ دی مرکز کهگیلویه وبویراحمد گفت: آنچه از کلام وحی به دست می آوریم این است که هیچ زمانی از فتنه، فتنه گران در امان نیستیم چرا که سرعت تبلور دین اسلام بالا است و این دین با آن کتاب آسمانی فتح الفتوح انجام می‌دهد.

نماینده ملایر: مشکلات کشور با دستان ملت ایران حل خواهد شد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما امتی هستیم که دشمنان زیادی داریم، افزود: وقتی یک عالم دینی در آفریقا فوج فوج مسلمان تربیت می‌کند دشمنان این پیشرفت را بر نمی‌تایند و آرامش و وحدتی که توصیه امام امت و سفارش رهبر است را برنمی‌تابند و فتنه پشت سر فتنه انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه قرآن می‌فرماید روزی که ضعیف بودید را یادتان نرود، گفت: به خاطر دارید بمباران‌های صدام و کشتار زنان و کودکان بیگناه را؟حلبچه را که یادتان نرفته که چگونه زن و بچه مردم به خاک و خون کشیده شدند، جریان فتنه‌گری که شما در ۹ دی ۸۸ سدی محکمی در برابر آنها شدید همیشه تاریخ بی‌رحمی کردند، آدم کشتند و به کسی رحم نکردند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است که هنوز برخی‌ها این نعمت بزرگ را به خوبی درک نکردند، گفت: برخی‌ها می‌خواهند فتنه ۸۸ را در حد اختلاف جریان سیاسی مطرح کنند اما اینگونه نیست پرچم یا حسین که سال‌ها تاج سر ما بود در فتنه ۸۸ زیر پا بود و شما آن را تحمل نکردند، کلام قرآنی که ما را بیمه کرده آن روز مورد بی حرمتی قرار گرفت لذا توطئه سال ۸۸ به واسطه همین اقدامات جدی بود.

وی بیان کرد: آنها ناامنی و ناآرامی طراحی کرده بودند که هیچ کدام از ما در امان نباشیم و همان ایام قصه خاورمیانه بزرگ را مطرح کردند که اگر کشورهای خاورمیانه دست به دست هم می‌دادند چیزی از آمریکا و اسرائیل باقی نمی‌مانند‌.

آزادی‌خواه با بیان اینکه دشمن همیشه با شعار دروغین حقوق بشر ظلم و جنایت کرده گفت: اما این وسط ستاره‌ای بدرخشید و ماه مجلس شد حاج قاسم با ایثارگری و رشادت خود حوثی‌ها در یمن، حشدالشعبی عراق، فاطمیون را گرد هم جمع کرد تا نقشه دشمنان در خصوص خاورمیانه بزرگ را نقش بر آب کند.

وی بیان کرد: طراحی کرده بودند که بشار اسد برود اما رهبری فرمودند که بشار باید بماند و همین طور هم شد و امروزه می‌بینیم در مذاکرات بین‌المللی بشار اسد به پشتوانه جمهوری اسلامی صحبت می‌کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: روزی که سه نفر به مجلس دهم حمله کردند در مجلس بودم غوغایی که در بهارستان بود، تصور کنید اگر آن سه نفر ۳۰۰ نفر، سه هزار و یا ۳۰۰ هزار نفر بودند چه بلایی سر ناموس و فرزندان ما می‌آمد؟

وی با اشاره به اینکه در بیان خدمات دولت‌ها خوب عمل نکردیم، گفت: گاهی در برابر آنچه صورت گرفته موضع انفعالی گرفتیم و در رابطه با انقلاب در موضع دفاع بودیم در حالی که اشتباه بزرگی است و باید موضع حمله داشته باشیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه کارهایی که حاج قاسم و سایر سرداران شهید انجام دادند کارهای بی نظیری بوده گفت: ۲۲۰ هزار کیلومتر راه و ارائه خدمات آب، برق و گاز کار کمی نیست.

وی بیان کرد: وسیع‌ترین شبکه گاز خانگی در دنیا متعلق به جمهوری اسلامی ایران است و با همه اقدامات صورت گرفته اگر قرار باشد مشکلات کشور را کسی حل کند آن فرد آمریکا و اسرائیل نیست بلکه خود ما هستیم اگر میان این همه خدمت صادقانه مدیری نالایق خلق شما را تنگ می کند مصداق همان نفوذ است.

‌وی بیان کرد: اخباری که کام شما را تلخ می‌کند مربوط به همان نااهلان نفوذی است که امام فرمودند اجازه ندهید انقلاب دست نااهلان بیفتد، به لطف خداوند از پس مشکلات اقتصادی بر می آییم چرا که این کشور بیمه شهدا است و به لطف خداوند پایان شب سیاه سپید است.

وی بیان کرد: ملتی که در سال ۸۸ طومار فتنه‌گران را پیچیده و نقشه آنها را نقش بر آب کرد هرگز اجازه نخواهد داد دشمنان کار خاصی انجام دهند.

آزادی‌خواه خطاب به جوان گفت: کسانی که روزی قصد فتنه در کشور ما را داشتند امروز در غزه چه می‌کنند، کدام دل رحم‌داری می تواند کشتار زنان و کودکان غزه را تحمل کند. 

وی با بیان اینکه ملت ایران کار بزرگی در ۹ دی انجام دادند و به لطف خداوند اجازه دست‌درازی به دشمنان را نخواهند داد، گفت: دولت و مجلس همه زیر سایه ولایت خدمتگزار مردم هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: