« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷
در جلسه مدیریت بحران استان عنوان شد؛
مدیریت بحران استانداری کهگیلویه وبویراحمد در دومین رویداد بین المللی مدیریت بحران کشور رتبه برتر را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکـــوف، علیرضا نیکروز روزشنبه در جلسه مدیریت بحران استان تصریح کرد: برای دومین سال متوالی است که این استان رتبه برتری را کسب می کند.

کسب رتبه برتری مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در کشور

مدیریت بحران استانداری کهگیلویه وبویراحمد از درخشش دوباره ستاد مدیریت بحران استانداری کهگیلویه وبویراحمد در دومین رویداد بین المللی مدیریت بحران کشور خبر داد و گفت: سال گذشته هم رتبه برتر کشوری شدیم.

مدیریت بحران استانداری کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت با حمایت های استاندار وهمکاری به موقع و سازنده برخی از دستگاه های اجرایی استان توانستیم با عملکرد خوب به این برتری دست یابیم.

نیکروز اظهار داشت: این رویداد بین المللی در بخش های مختلف شرکت های دانش بنیان، کارگاه های آموزشی، مقالات علمی، آثار فرهنگی و هنری مرتبط با بحران تشکیل شده بود.

کسب رتبه برتری مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در کشور

به گفته نیکروز در ستاد مدیریت بحران استان برنامه ریزی هایی انجام گرفت که حضور پر رنگ و چشمگیر در این رویداد داشتیم و مورد تقدیر ویژه ریاست سازمان مدیریت بحران کشور واقع شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ابراز داشت در این مراسم از خانواده مرحوم امیری مدیرکل فقید استانداری کهگیلویه وبویراحمد که در سانحه برخورد بالگرد در ماموریت امداد و نجات کارکنان صدا و سیما در منطقه دنا دچار سانحه گردید و جان خود را از دست داد تقدیر شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: