« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۱۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷
یادداشت سیاسی امیر محبی فر
اجازه دهند شایسته گزینی جای رفوزه‌های میدان توسعه و پیشرفت را بگیرد تا از این رهگذر رمقی تازه در این کالبد خسته و رنجور دیار بلادشاپور و سایر شهرستانهای سه گانه دمیده شود

پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ یادداشت امیر محبی فر | موج استقبال مردمی از جریان تحول در حوزه انتخابیه کهگیلویه به حدی گسترده و فراگیر است که رقبا را به توسل به تاکتیک های قدیمی و تاریخ مصرف گذشته وادار نموده است که بسا از این رهگذر برای خود کلاهی دوخته و اذهان عمومی را دچار تشویش نمایند. اما چنین روش‌هایی آنقدر لوس و تکراری هستند که احدی از مردم دیگر به آنها وقعی ننهاده و مصمم به انتخابی متفاوت و بر مبنای توسعه هستند و این مهم را تنها و تنها در سردار توسعه و تحول یافته اند و برآنند تا دگر بار کهگیلویه بزرگ را به جایگاهی که شایسته آن است برگردانند.

تاکتیک های تاریخ مصرف گذشته جواب نمی دهند ؛ مردم توسعه می خواهند

امروز مردم مصمم هستند و تصمیم خود را گرفته‌اند و این گونه شایعه پراکنی ها و نفرت پراکنی ها در عزم جزم آنها خللی ایجاد نخواهد کرد.

تصدیق و گواه چنین ادعایی استقبال گسترده و دعوت‌های پیاپی از مهندس عدل هاشمی پور در جای جای کهگیلویه بزرگ است به گونه‌ای که رسانه‌های بعضی از رقبا با دستپاچگی هر چه تمامتر به انتشار هرگونه شایعه و سخنان خلاف واقع دست می‌زنند تا شاید بتوانند از گرایش سیل خروشان مردم به جریان تحول بکاهند.

غوغاسالاران فضای مجازی و رسانه اجازه دهند مردم در یک فضای آرام و شفاف و به دور از هرگونه سیاه نمایی و تخریب های غیر واقعی تصمیم خود را بگیرند و آنچه را به صلاح ملک و ملت است، برگزینند.

اجازه دهند شایسته گزینی جای رفوزه‌های میدان توسعه و پیشرفت را بگیرد تا از این رهگذر رمقی تازه در این کالبد خسته و رنجور دیار بلادشاپور و سایر شهرستانهای سه گانه دمیده شود، به امید آن روز ...

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
0
0
موحد با توقف جاده لنده به تشان مانع توسعه این شهرستان و خروج لنده از بن بست شد
رضیه عادل نسب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
0
0
آقای محبی معلم آموزش و پروش
تاریخ مصرف این قبیل مطلب‌ها گذشته! تاریخ تاکتیک های شما هم گذشته! حداقل یه کم قلمتو بروز کن برادر! نگارش این مطالب برای یه دبیر خیلی سطح پایینه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: