« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۱۲۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۷
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی؛
طی احکامی از سوی مدیر کل دفتر عملکرد بازرسی امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، رئیس، دبیر و اعضای هیأت بازرسی انتخابات شهرستان کهگیلویه منصوب شدند.

اعضای هیئت بازرسی انتخابات شهرستان کهگیلویه منصوب شدند + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت، طی مراسمی با حضور مدیر کل دفتر عملکرد بازرسی امور حقوقی استانداری و رئیس هیئت انتخابات کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار کهگیلویه، دفتر هیئت بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان کهگیلویه آغاز به کار کرد.

علی‌اصغر قلی‌پور در حاشیه این مراسم با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات بر اساس فرامین و منویات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و برگزاری انتخاباتی سالم با کمال امنیت‌ و مطابق با مر قانون تلاش شود.

مدیر کل دفتر عملکرد بازرسی امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، افزود: یکی از رسالت‌های هیئت نظارت بر انتخابات، تعامل با سایر عوامل اجرایی انتخابات و هیئت‌های اجرایی و نظارت است.

وی خاطرنشان کرد: اطمینان به مردم و آمادگی هیئت بازرسی شهرستان‌ها برای کنترل و بازرسی جریان انتخابات و دریافت گزارشات موثق از تخلفات احتمالی از جمله وظایف هیئت های بازرسی انتخابات در سطح شهرستان‌ها است.

سید حمزه محقق‌زاده هم با اشاره به تعامل و همکاری مطلوب عوامل اجرایی انتخابات در سطح شهرستان با دیگر ظرفیت‌ها و پتانسیل عوامل مرتبط، عنوان کرد: برنامه ریزی هایی جهت برگزاری انتخاباتی سالم و فراهم نمودن بستری مناسب برای مشارکت حداکثری مردم صورت گرفته است.

فرماندار کهگیلویه، افزود: نقش هیئت‌های بازرسی در روند اجرایی انتخابات بر مبنای قانون، بی بدیل و حائز اهمیت است.

برپایه این گزارش، سید عبدالخالق آرامش دوست «رئیس کمیته امداد کهگیلویه» به عنوان رئیس هیئت بازرسی انتخابات، عبدالکریم عبودی «رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه» به عنوان دبیر هیئت بازرسی انتخابات، سید مکی نوروزی عضو هیئت بازرسی انتخابات، مهران کشاورز مسئول دبیرخانه بازرسی انتخابات، شرمت اله داربام و صفا حبیبی به عنوان کارشناسان دبیرخانه انتخابات شهرستان کهگیلویه منصوب شدند.

دفتر هیئت بازرسی انتخابات شهرستان کهگیلویه در محل فرمانداری این شهرستان مستقر و آماده دریافت گزارشات مردمی است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
0
0
اعضای بازرسی در دهدشت و لنده یکطرفه انتخاب شد انگار از همان انتصابات موحد هست!!!!!!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
0
0
فرماندار لنده خودش با لآبی آمده وهمه اعضای هیئت اجرایی و بازرسی را موحدی انتخاب کرد
ننگ بر این مسولین و این انتخابات
جمیله سعیدیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
0
0
فرماندار کهگیلویه در تصرف موحد است و به همین خاطر اعضای هییت بازرسی را از طیف موحد انتخاب کرد. آرامش دوست از فامیل موحد است، مکی نوروزی از حامیان نماینده است، مهران کشاورز و صفا حبیبی هم از حامیان موحد هستند. عبودی طرفدار حاج هاشمی است و داربام هم اصلاحطلب.
انتخاب این افراد یعنی خیانت در حق بقیه کاندیدا مثل بزرگواری و مژدهی است.
محبوبه لیاقتیان اصل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
0
0
یعنی انتخاب این افراد بر اساس مصلحت بود، بر اساس عدالت بود، بر اساس انصاف بود!
چرا از یک نامزد ۴ نیرو انتخاب شود و از بقیه نامزدها هیچ نیرویی نباشد؟ وقتی اعضای هییت بازرسی در کهگیلویه این چنین انتخاب شود شک نکنید در بقیه حوزه ها هم وضعیت از این بدتر است.

اگر خدا بخواد این دوره هیمنه بت بزرگ شکسته خواهد شد البته همین الان هم آبرویی برای بت بزرگ باقی نمانده اما فرماندار کهگیلویه بداند خدایی هست و در روز قیامت مواخذه میشود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: