« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۱۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،عصر امروز (سه‌شنبه 13 دی‌ماه 1402) همایش بزرگ مردمی شکوه مشارکت با حضور ستار هدایت‌خواه چهره شاخص اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد و سایر شخصیت‌های سیاسی در مسجد امام علی شهرک امام حسین(ع) برگزار شد.

همایش بزرگ مردمی شکوه مشارکت با حضور ستار هدایت‌خواه و شخصیت‌های سیاسی اصولگرا / هدایت‌خواه: در انتخاباتی که هیئت اجرایی آن یکدست و مربوط به یک کاندیدای خاص هستند، سلامت انتخابات را به مخاطره می‌اندازد / شورای نگهبان نباید افرادی را که صلاحیت‌های لازم را ندارد به بهانه کاهش مشارکت تایید صلاحیت کند

محمدرحیم دهراب‌پور، چهره شناخته شده اصولگرایی در این همایش با بیان اینکه ما باید شکرگزار نعمت انقلاب باشیم، اظهار کرد: حفظ نظام واجب است و حفظ نظام با خدمت به مردم امکان‌پذیر است.

وی افزود: نظام مقدس اسلامی ایران یک نظام نوین است و نشانه و دلیلی آن همین انتخابات است. انتخابات باید زمینه تغییر و تحول اساسی را فراهم کند.

دهراب‌پور خاطرنشان کرد: انتخابات باید مردمی شود و همه جریان‌های سیاسی حضور داشته باشند. اگر میدان را به مردم بدهیم، مردم خوب تصمیم می‌گیرند. اگر جاهایی مشکل داریم به این دلیل است که خوب به مردم میدان نمی‌دهیم.

وی افزود: مردم نماینده‌ای می‌خواهند که کار کنند. الان مشکل اساسی مردم اقتصاد و اشتغال است و نمایندگان مجلس در این مسیر باید حرکت کنند.

ستار هدایت‌خواه، دبیر جبهه انقلاب فرهنگی و رئیس سابق شورای ائتلاف اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد در این همایش به ابعاد فتنه‌شناسی و فتنه‌ستیزی گریزی زد و اظهار کرد: فتنه‌ها می‌آید، مثل زن، زندگی و آزادی. لذا ماها باید فتنه‌شناس باشیم. احمدی‌نژاد و شیخ حسن هر دو رئیس جمهور گذشته مخالف جنگ در سوریه بودند، اما سردار سلیمانی ماند و مبارزه کرد. شهید سلیمانی فتنه را شناخت.

وی در ادامه گفت: در فتنه 88 خیلی از کسانی که محرمانه‌ترین اطلاعات کشور دست آنها می‌رسید، فتنه را نشناختند. آقای هاشمی‌رفسنجانی سه روز قبل از انتخابات سال 88 نامه بدون سلام به مقام معظم رهبری نوشتند. وقتی به آقای هاشمی رفسنجانی گفتند؛ فرزند شما جاسوس انگلیس است، گفت: با او برخورد کنید، اما اول پرونده را برای من بیارید تا بخوانم، بعد این کار را بکنید. پرونده را خدمت او بردند، اما دیگر خبری از آن پرونده نیست. حب به فرزند مانع فتنه‌شناسی و فتنه‌ستیزی شود.

هدایت‌خواه گفت: اگر کسی مراقب شیطان نباشد، حتماً بی‌بصیرت می‌شود. باید انگیزه‌هایمان را خالص کنیم و کارهایمان برای خداوند باشد. کسی که اهل ذکر و تقوا نباشد و مراقبت نکند، حتماً صاحب بصیرت نمی‌شود. 

وی افزود: از نظر من کسی که در نظام جمهوری اسلامی ایران مدیرکل می‌شود و نماز شب نمی‌خواند، خیانت است.

رئیس سابق شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به دلایل کناره‌گیری خود از ریاست این شورا اشاره کرد و گفت: بنده به دلایل مسئولیت‌هایی که داشتم از این مسئولیت کنار رفتم. آقای غفاری به پیشنهاد دوستان که الحمدالله شخصیت سلیم‌النفسی هستند، به عنوان ریاست شورای ائتلاف معرفی شد.

هدایت‌خواه به ضرورت مشارکت در انتخابات گریزی زد و گفت: هر انسان مسلمان باید نسبت به جامعه اسلامی احساس مسئولیت کند و انسانی که نسبت به جامعه اسلامی احساس مسئولیت نکند، مسلمان نیست.

وی افزود: تمام حق‌طلبان عالم چشم‌شان به ایران است. نقطه امید همه مستضعفان عالم به ایران است و مشارکت در انتخابات به حفظ ایران اسلامی کمک خواهد کرد.

هدایت‌خواه در ادامه به انتخابات پیش‌رو گریزی زد و گفت: در انتخابات که هیئت اجرایی آن یکدست و مربوط به یک کاندیدای خاص هستند، سلامت انتخابات را به مخاطره می‌اندازد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود ما با بیان اینکه موظف هستیم نسبت به سرنوشت خود احساس مسئولیت کرده و در انتخابات شرکت کنیم، ما مدافع شورای نگهبان بوده و هستیم، اما در سپردن مسئولیت‌ها به افراد اصل بر اهلیت است. بر اساس قرآن باید مسولیت را به اهلش سپرد. شورای نگهبان نباید افرادی را که صلاحیت‌های لازم را ندارد به بهانه کاهش مشارکت تایید صلاحیت کند، این صحبتی بی ربط است و توجیه پذیر نیست.

هدایت خواه در ادامه صحبت‌هایی که در رسانه‌ها به او منتسب دادند را تکذیب کرد و گفت: بنده نگفتم که هر فردی که تایید شد اصلح است.

همایش بزرگ مردمی شکوه مشارکت با حضور ستار هدایت‌خواه و شخصیت‌های سیاسی اصولگرا / هدایت‌خواه: در انتخاباتی که هیئت اجرایی آن یکدست و مربوط به یک کاندیدای خاص هستند، سلامت انتخابات را به مخاطره می‌اندازد / شورای نگهبان نباید افرادی را که صلاحیت‌های لازم را ندارد به بهانه کاهش مشارکت تایید صلاحیت کندهمایش بزرگ مردمی شکوه مشارکت با حضور ستار هدایت‌خواه و شخصیت‌های سیاسی اصولگرا / هدایت‌خواه: در انتخاباتی که هیئت اجرایی آن یکدست و مربوط به یک کاندیدای خاص هستند، سلامت انتخابات را به مخاطره می‌اندازد / شورای نگهبان نباید افرادی را که صلاحیت‌های لازم را ندارد به بهانه کاهش مشارکت تایید صلاحیت کندهمایش بزرگ مردمی شکوه مشارکت با حضور ستار هدایت‌خواه و شخصیت‌های سیاسی اصولگرا / هدایت‌خواه: در انتخاباتی که هیئت اجرایی آن یکدست و مربوط به یک کاندیدای خاص هستند، سلامت انتخابات را به مخاطره می‌اندازد / شورای نگهبان نباید افرادی را که صلاحیت‌های لازم را ندارد به بهانه کاهش مشارکت تایید صلاحیت کندهمایش بزرگ مردمی شکوه مشارکت با حضور ستار هدایت‌خواه و شخصیت‌های سیاسی اصولگرا / هدایت‌خواه: در انتخاباتی که هیئت اجرایی آن یکدست و مربوط به یک کاندیدای خاص هستند، سلامت انتخابات را به مخاطره می‌اندازد / شورای نگهبان نباید افرادی را که صلاحیت‌های لازم را ندارد به بهانه کاهش مشارکت تایید صلاحیت کند

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
فرهنگی
|
Netherlands
|
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
0
0
حالا ندای وحدتی ها بگن هدایت خواه به روشنفکر پیوست!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
0
0
متاسفانه هیات های بازرسی در کهگیلویه بزرگ به نفع موحد منصوب شدند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: