« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۱۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۹

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، دکتر بهنام نیازی در پی شهادت زائران مزار شهید سلیمانی در حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان پیام تسلیتی منتشر نمود.

پیام تسلیت دکتر بهنام نیازی در پی شهادت زائران مزار شهید سلیمانی در حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان

متن پیام به شرح زير می باشد 

بار ديگر تروريست های کوردل وابسته به استکبار جهانی و رژیم جنایتکار صهیونیستی در اقدامی وحشیانه، جمعی از مردم عزیزمان را به شهادت رساندند.

 البته، ما با این ترورها بیگانه نیستیم؛ از ابتدای پیروزی انقلاب قربانی تروریسم کور فرقه‌ای و دولتی بودیم، این ترورها و خون‌ها نه تنها خللی در اراده این ملت ایجاد نکرد بلکه بیش از پیش یک اتحاد و انسجام داخلی بزرگ برای ما ایجاد خواهد کرد و ملت ایران را منسجم‌تر خواهد کرد.

 کوردلان منافق، ایادی استکبار و صهیونیسم جنایتکار بدانند که با این جنایت ها روز به روز خشم و نفرت ملت ایران از آنان بیشتر خواهد شد و ریختن خون این مردم مظلوم و بیگناه، سیاه رویی آنان را در تاریخ و در دل این ملت، همیشگی خواهد کرد و انتقام سختی در انتظار آنها خواهد بود.

 اینجانب ضمن ابراز تأسف و تأثر عمیق از این حادثه ناجوانمردانه تروریستی، شهادت مظلومانه جمعی از مردم عزیزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را به ملت شهیدپرور ایران اسلامی، مردم ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد و بویژه خانواده های معظم آن شهدای گرانقدر تسلیت عرض می نمایم و صمیمی ترین درود خود را بر ارواح پاک آنها نثار می کنم و برای مجروحان این حادثه تلخ، آرزوی سلامتی و شفای عاجل دارم.

دکتر بهنام نیازی 

رئیس مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد 

برچسب ها: آوای رودکوف
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
0
0
موفق باشی و پیروز و دشمنان کور شوند انشالله ،
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: