« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵
سیاسی؛
مجید مصدق به عنوان رئیس کمیته جوانان شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی کشور معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، مجید مصدق به عنوان رئیس کمیته جوانان شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی کشور معرفی شد.

مصدق از جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد است که سال‌ها در تهران فعالیت دارد.

مجید مصدق رئیس کمیته جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشور شد

از جمله فعالیت‌های تشکیلاتی این جوان جانشین قرارگاه محرومیت‌‌زدایی نیرو‌های جوان انقلابی وحزب الهی کشور(نجاح) مسول سابق جوانان جمنا استان کهگیلویه وبویراحمد، رئیس ستاد جوانان آیت الله رئیسی در استان در سال ۹۶، مسول جبهه جوانان جهادی استان، معاونت فرهنگی‌اندیشکده مدیریت راهبردی، مسول ستاد جوانان محسن رضایی درکشور، مسول شبکه توییتری جوانان نسل سوم انقلاب از جمله فعالیت‌های تشکیلاتی این جوان هم استانی است.

مسئولان کانون‌های کمیته جوانان در نشست با رئیس این کمیته علاوه بر ارائه گزارش اقدامات خود، به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای استفاده از ظرفیت‌های حوزه کاریشان اشاره کرد.

مجید مصدق، رئیس کمیته جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در ابتدای جلسه ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ولادت امام خمینی(ره)، یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم، جوانان را مخاطب قرار داده‌اند و هدف پیش روی انقلاب اسلامی را مشخص کرده‌اند.

وی با تأکید بر شیوه دشمنان در جنگ روایت‌ها برای تحریف واقعیت‌ها و سلطه بر افکار عمومی، افزود: نقش نخبگان متعهد و جوان در تبیین و روشنگری حقایق به قدری مهم است که از آن می‌توان به عنوان جهاد یاد کرد. مصدق قشر جوان را اصلی‌ترین مخاطب رهبر انقلاب در طرح جهاد تبیین دانست و ادامه داد: بی‌شک انتخابات بستر مناسبی برای ورود جدی جوانان و نقش آفرینی آنان در تعیین سرنوشت کشور و نظام است.

در ادامه رؤسای کانون‌ها علاوه بر ارائه گزارش اقدامات خود، ‌ایده‌ها و طرح‌هایشان را مطرح کرده و درباره برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای استفاده از ظرفیت‌های کانون خود گفتگو کردند.

مهمان این جلسه، سعید رئوفی عضو شورای مرکزی ائتلاف از رؤسای کانون‌های کمیته جوانان خواست تا تولید سرمایه اجتماعی برای انقلاب را مورد توجه قرار داده و برای حفظ این سرمایه ارزشمند برنامه داشته باشند.

وی با بیان اینکه سفارش و توصیه رهبری مشارکت حداکثری در انتخابات است، تصریح کرد: جوانان با مشارکت فعالانه در انتخاباتِ پیش‌رو، علاوه بر نقش‌آفرینی در تعیین سرنوشت خود و خنثی کردن توطئه‌های بدخواهان و دشمنان ایران اسلامی، باعث تحرک و نشاط انتخاباتی می‌شوند.

برچسب ها: آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: