« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۱۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
طی حکمی؛
محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی طی حکمی شایان نادری را به عنوان رئیس سازمان امور عشایر کشور و معاون وزیر جهاد کشاورزی منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، وزیر جهاد کشاورزی از زحمات احمدی میر قائد رئیس قبلی سازمان امور عشایر ایران قدردانی کرد و شایان نادری را بعنوان رئیس جدید این سازمان منصوب کرد.

شایان نادری معاون وزیر جهاد کشاورزی شد / تبریک آوای رودکوف

نادری فارغ التحصیل دکتری تخصصی بافت‌شناسی دامپزشکی از دانشگاه تهران می‌باشد.

وی قبل از این مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد، عضویت در هیأت مدیره هلدینگ کشاورزی و دامپروری بنیاد مستضعفان، پژوهشگر و عضو شورای‌اندیشه‌ورز مرکز راهبردی امنیت غذایی و کشاورزی دانشگاه امام حسین (ع)، مشاور سازمان میادین و تربار شهرداری تهران، رئیس هیأت مدیره کارخانه قند یاسوج و مشاور مدیر عامل هلدینگ کشاورزی و صنایع غدایی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) را در کارنامه خود دارد.

شایان نادری از جوانان و مدیران موفق استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که راه‌اندازی مجدد کارخانه قند یاسوج و افتتاح کارخانه گیاهان دارویی گچساران از جمله اقدامات وی در ستاد اجرائی فرمان امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود.

آوای رودکوف با کمال مسرت انتصاب شایسته جناب دکتر نادری را که بحق از سرمایه هاي‌ ارزشمند استان کهگیلویه و بویراحمد می باشید، صمیمانه تبریک عرض نموده . موفقیت و سربلندی ایشان و کلیه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه باریتعالی مسالت می نماید.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
بیغش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
0
0
قطار شایسته سالاری با سرعت به پیش میرود و ثمرات و برکاتش،روز به روز نمایان تر میشوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: