« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت : موانع سد راه احداث تله کابین و پل معلق یاسوج برطرف شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سعید طالبی‌پور با بیان اینکه احداث پل معلق و تله‌کابین در تنگه مهریان یاسوج، بزرگترین مجموعه گردشگری جنوب کشور محسوب می‌شوند افزود: تاکنون به دلیل برخی مشکلات بین سرمایه‌گذار و اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری این طرح متوقف شده بود که با همت مسئولان استانی و کشوری و همچنین نگاه مساعد رئیس سازمان جنگل‌های کشور مشکلات موجود برطرف شد.

آغاز عملیات اجرایی تله‌کابین یاسوج در آینده نزدیک

وی با اشاره به اینکه بزودی عملیات اجرایی این طرح بزرگ گردشگری آغازخواهد شد اضافه کرد: حجم سرمایه‌گذاری این طرح ۹۰۰ میلیارد تومان است.

طالبی‌پور با اشاره به اینکه این مجموعه بزرگ گردشگری در سفر رئیس جمهوری در زمینی به مساحت ۱۳۰ هکتار کلنگ‌زنی شد خاطرنشان کرد: پل معلق این طرح گردشگری به طول ۳۸۶ متر، تله‌کابین آن ۵ و نیم کیلومتر و سورتمه ریلی آن نیز هزار و ۷۰۰ متراست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: