« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸
انتخابات مجلس؛
فعال سیاسی اصلاح‌طلب از ائتلاف و فهرست مشترک اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان در انتخابات مجلس دوازدهم خبر داد
منبع: ایرنا

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛فعال سیاسی اصلاح‌طلب از ائتلاف و فهرست مشترک اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان در انتخابات مجلس دوازدهم خبر داد و گفت: ما اصلاح‌طلبان حتما تلاش می‌کنیم تا انشاءالله در انتخابات پرشوری که به‌وجود خواهد آمد پیروزی را به‌دست بیاوریم.

فعال اصلاح‌طلب: به دنبال پیروزی در انتخابات هستیم

«اسماعیل دوستی» درباره ارائه لیست از سوی اصلاح‌طلبان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: ما اصلاح‌طلبان و معتدلین به‌دنبال این هستیم که فهرست تهیه کنیم و لیست ارائه دهیم و براساس فرموده مقام معظم رهبری حتما باید مشارکت داشته باشیم.

وی افزود: لازمه این مشارکت این است که اصلاح‌طلبان و معتدلین که همواره لیست داشته‌اند، این بار هم لیست ارائه دهند، در نتیجه منتظر شورای نگهبان هستند که به بقیه اعتراضات رسیدگی کند و با توجه به اینکه اصلاح‌طلبان همیشه نسبت به نظام و مردم احساس مسئولیت داشتند با لیست قوی وارد انتخابات شوند.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: اصلاح‌طلبان نسبت به پیش‌ثبت‌نام اعتراض داشتند و متاسفانه مجلس شورای اسلامی و وزارت کشور به این اعتراضات توجهی نکردند، در نتیجه نیروهایی که برای مجلس بسیار مفید بودند به دلیل اعتراضی که به ثبت‌نام داشتند، ثبت‌نام نکردند.با این وجود اصلاح‌طلبان و معتدلین می‌توانند بعد از رسیدگی به اعتراض ردصلاحیت‌شدگان لیست تهیه و با قدرت در انتخابات شرکت کنند.

دوستی اظهار کرد: ما اصلاح‌طلبان حتما تلاش می‌کنیم که این مهم صورت بگیرد تا انشاءالله در انتخابات پرشوری که به‌وجود خواهد آمد پیروزی را به‌دست بیاوریم.

اصلاح‌طلبان در انتخابات شرکت می‌کنند

وی احتمال ائتلاف با اعتدالیون را بسیار قوی دانست و گفت: کسانی که مخالف وضع موجود هستند و می‌خواهند در عرصه انتخابات شرکت کنند و به وضع موجود انتقاد دارند باید با اشتیاق مشارکت داشته باشند و با یک لیست قوی حضور پیدا کنند.

عضو پیشین شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: من صادقانه و خالصانه می‌گویم ما نمی‌توانیم از انقلاب اسلامی، و شهدایمان عبور کنیم و حتما باید در انتخابات شرکت کنیم چه نامزد شویم و چه نشویم.

دوستی با بیان اینکه مردم هم حتما باید از انتخابات گذشته که در آن شرکت نکردند عبرت بگیرند و با مشارکت خود، خواهان تغییر وضع موجود باشند، افزود: آنچه مسلم است اینکه تغییر، در صندوق و انتخابات تجلی پیدا می‌کند.
وی تاکید کرد: بدون شک اگر مردم در انتخابات حضور پیدا نکنند کسانی پیروزی می‌شوند که اعتقادی به حضور مردم ندارند و خواهان وضع موجود هستند.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب یادآور شد: مردم ولی‌نعمت انقلاب اسلامی هستند و با حضور در پای صندوق‌های رأی سرنوشت خود را می‌سازند و کشور را از خطرات احتمالی مصون می‌دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: