« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳
به قلم سیدعلی اکبر زاهدیان ؛
رونمایی ایران از موشک بالستیک جدید و هدف قرار دادن دقیق عوامل مزدوران صهیونیستی، امریکایی و انگلیسی،در عمق 1300 کیلومتری در سوریه و عراق از یکطرف تحلیلگران و سیاسیون جهان را در شوک فرو برد،و ازطرفی .......

پایگاه خبری تحلیلی آوای رودکـــوف-سیدعلی اکبر زاهدیان:سه شنبه 26 دیماه مصادف است با سالروز فرار شاه مخلوع از ایران هست،همان شاهی که در سرسپردگی گوی سبقت را از آل سعودی ربوده بود.

یک نگاه به دو مناسبت

شاهی که کشور را دپوی پیشرفته ترین سلاح و مهمات غرب بویژه امریکا برای مقابله با شوروی قرار داده بود اما نظامیان کشور،اجازه تحقیق و توسعه هیچ سلاحی نداشتند ،استقرار حدود 50هزار مستشار نظامی برای راه اندازی، بکارگیری و تعمیر این سلاحها، گویایاین سرسپردگی است،بگونه ای که هیچ نظامی ایرانی جرئت تحقیق اسرار آن تکنولوژی رانداشت!!!!

خدا را شاکریم که علی رغم مشکلات داخلی، دانشمندان ما با اعتماد بنفس و بومی سازی پیشرفته ترین سلاحهای غرب ،و ساخت و تولید مدرن ترین موشکهای بالستیک روز دنیا،ایران اسلامی را از گزند دشمنان بیگانه حفظ نمودند،همان دشمنانی که چند روز پیش برای دفاع از منافع رژیم نامشروع و جنایتکار صهیونیستی دردریای سرخ، قدرت و ابهت خود را با حمله سهمگین به مواضع نظامی رزمندگان حوثی مظلوم یمن، به رخ جهانکشیدن!! ،

گرچه حمله نظامی آنها به مواضع رزمندگان یمن، یعنی همان بازوان ستبر ایران بود، اما همانگونه که مقامات استعمار پیر انگلیس و رئیس جمهور امریکا اذعان نمودن هدف این حمله پیام غیر مستقیم به ایران بود.

با عملیاتی شدن بمباران یمن بسیاری از تحلیلگران نظامی از گسترش دامنه جنگ غزه به دیگر مناطق بخصوص ایران، نگران شدن،و سکوت ایران را نوعی خویشتنداری توأم با ترس تلقی کردن،اما رونمایی ایران از موشک بالستیک جدید و هدف قرار دادن دقیق عوامل مزدوران صهیونیستی، امریکایی و انگلیسی،در عمق 1300 کیلومتری در سوریه و عراق درشبانگاهان سه شنبه 26 دی ماه  1402 از یکطرف تحلیلگران و سیاسیون جهان را در شوک فرو برد،و  ازطرفی هژمونی غرب،در قدرت نمایی و عربده کشی آنها را در خلیج فارس به چالش کشید!!!!

از یکطرف تحلیلگران و سیاسیون جهان را در شوک فرو برد،و  ازطرفی هژمونی غرب،در قدرت نمایی و عربده کشی آنها را در خلیج فارس به چالش کشید!!!!

رونمایی و شلیک این موشک گر چه ممکن است ساده بنظر برسد و ای بسا غرب آنرا کم اهمیت تلقی کند اما یقینا این سیلی وحشتناک ، درس عبرتی برای مثلث شوم تروریسم، صهیونیسم  و استکبار، خواهد بود تا دریابند که تمام پایگاه های آنها مانند آب خوردن در تیررس ایران مقتدر است، و بخاطر بسپارند  شلیک این موشک تحقق عملی سخن مقام معظم رهبری مبنی بر افول و  پایان یافتن دوره «بزن در رفتن»غرب است.

در پایان به روح مطهر پدر علم موشکی ایران،سردارشهید تهرانی مقدم سلام و درود می فرستیم و بر بازوان توانمند و ستبر دانشمندان حماسه ساز خود بوسه می زنیم.

با تشکر

1402/10/26

سیدعلی اکبر زاهدیان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: