« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمدخبر داد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۱۹ ساختمان ناایمن در سطح استان توسط اداره راه و شهرسازی شناسایی شده است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،علی محمد روستا در نشست کارگروه پایش ایمنی ساختمان های مهم و بلند مرتبه گفت: لیست این ساختمان ها برای ثبت در سامانه منتاک تا یک هفته آینده در اختیار حوزه عمرانی استانداری قرار می گیرد.

19 ساختمان ناایمن در استان توسط راه و شهرسازی شناسایی شد

معاون عمرانی استانداری افزود: یکی از مکان هایی که به شدت ناایمن است جمعه بازار فعلی یاسوج با 900 غرفه است که چندین مرتبه دچار آتش سوزی شده و اگر تصمیم درستی برای این مکان ناایمن گرفته نشود می تواند خطرساز باشد.

روستا با اشاره به اینکه تاکنون اراده قوی برای جابه‌جایی جمعه بازار یاسوج وجود نداشته گفت: امرار و معاش افراد و رانتی که وجود دارد باعث شده تاکنون این محل تعیین تکلیف نشود.

وی عدم پارکینگ مناسب، بهم ریختگی فضای شهری، غیراستاندارد و ناایمن بودن برق این مکان را از جمله مضرات این مکان بیان کرد.

روستا با بیان اینکه مکان جدیدی برای جمعه بازار در نظر گرفته و احداث شد گفت: سرمایه گذار و نمایندگان جمعه بازار با حضور شهرداری زمینه جابه جایی جمعه بازار به مکان جدید را فراهم کنند در غیر اینصورت تحت عنوان ترک فعل شهرداری اعلام می شود.

معاون عمرانی استاندار بیان کرد: در جلسه ای هم در تهران اعلام کردیم که جمعه بازار یاسوج یکی از مکان های ناایمن در استان است که اگر فکری برای این مکان نشود می تواند خسارت جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

وی بر ایمن سازی ساختمان های عمومی اداری تاکید کرد و گفت: نامه ای به امضای معاون عمرانی به دستگاه ها ارسال شود تا دستگاه های عمومی اداری مانند هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه ها وضعیت ساختمان ها را به ما اعلام کنند.

روستا با اشاره به شناسایی مدارس ناایمن در سطح استان گفت در این خصوص شناسایی این مدارس توسط اداره کل نوسازی مدارس استان برای رفع مشکل تاکید و مکاتبه شد.
معاون عمرانی استاندار خواستار ساماندهی ورودی زیرتل یاسوج توسط شهرداری شد و گفت: شهرداری نظارت بیشتری بر وضعیت ساخت و ساز در شهر داشته باشد.

وی با اشاره به مشکلاتی که شهرداری یاسوج با آن دست و پنجه نرم می کند، افزود: متاسفانه جذب بی ضابطه نیرو، شهرداری یاسوج را با چالش بزرگی مواجه کرده است که در حال طراحی ساز و کاری هستیم که پول ماده ۱۸ سه شهرداری بزرگ صرف کارهای عمرانی شود.

محمد رستمی مدیر آتش نشانی یاسوج هم گفت: ساختمان های ناایمن را شناسایی کردیم و جهت ایمن سازی اخطارهایی به آنها دادیم اما تاکنون کاری از پیش نبردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: