« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
همزمان با ولادت مولود کعبه و روز پدر انجام شد؛
همزمان با ولادت امیر المؤمنین امام علی(علیه اسلام) نشست «کانون داستان نویسان شهرستان لِنده» در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لِنده برگزار گردید.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی آوای رودکوف؛همزمان با ولادت امیر المؤمنین امام علی(علیه اسلام) نشست «کانون داستان نویسان شهرستان لِنده» در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لِنده برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور نویسندگان، کارآموزان کلاس های نویسندگی و شعرا برگزار گردید، از آرم و نماد «کانون داستان نویسان شهرستان لِنده» رونمایی شد.

در این نشست، اسماعیل زارعی مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده گزارشی از فعالیت های آموزشی این اداره در زمینه های مختلف ارایه دادند و این شهرستان را به عنوان یکی از قطب های داستان نویسی در جنوب کشور دانستند که در صورت فعالیت های مستمر نویسندگان و سایر هنرمندان، حرف های بیشتری در سطح کشور خواهند داشت و این اداره آمادگی هرگونه حمایت از آن ها را دارد.

«کانون داستان نویسان شهرستان لِنده» زیرنظر اداره فرهنگ و ارشاداسلامی در مدت یک ساله فعالیت خود کلاس های آموزش نویسندگی برای نوجوانان برگزار کرده و تا امروز تعدادی از این نویسندگان در جشنواره های استانی، منطقه ای و کشوری رتبه های برتری کسب کردند.

مژگان مهربانی‌فر نویسنده‌ی مطرح شهرستان که نقش کلیدی در حفظ و انسجام کلاس‌های نویسندی دارند، به عنوان دبیر کانون داستان‌نویسان معرفی گردید

استاد محمدحسین فاضل نویسنده کشوری و استاد کلاس های نویسندگی شهرستان، در این نشست حضور داشتند و آینده شهرستان لنده در نویسندگی و داستان نویسی را امیدوار کننده و مطلوب ارزیابی کردند.

لوگوی کانون داستان نویسان لنده
لوگوی کانون داستان نویسان لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: