« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
معاون سیاسی و امنیتی استانداری خبر داد؛
معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه عامل تیراندازی در آیین های تبلیغات استان دستگیر و روانه زندان شدند,

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سید جواد هاشمی مهر در همایش روابط عمومی های کهگیلویه و بویراحمد افزود: تیراندازی در همه محافل به ویژه نشست های تبلیغاتی به علت تهدید جان شرکت کنندگان ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

سه متخلف انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شدند

وی بیان کرد: اگرچه اسلحه این افراد مجاز بوده اما چون اقدام آنان غیرقانونی بوده بدر این خصوص برخورد قانونی شده است.

هاشمی مهر تاکید کرد:ستاد انتخابات استان مصمم به برخورد با هر نوع سوگیری فرمانداران برای کاندیدی خاص،یا پول پاشی از سوی آنان و سایر اقدام های غیرقانونی از سوی برگزار کنندگان انتخابات در استان است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: با استفاده از کارت ملی، شناسنامه ،کارت پایان خدمت و یا پاسپورت(گذرنامه) هم می توان رای داد.

هاشمی مهر ابراز کرد:همان طور که مشارکت شهروندان در انتخابات مجلس شورای اسلامی مهم است سلامت و امنیت انتخابات نیز مهم است.

انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم اسفند ماه در سه حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد که برای معرفی فعالیت های دستگاه های اجرایی به دولت سیزدهم محدود نشود و به ویژه در دهه فجر دستاوردهای نظام جمهوری با مشارکت دستگاه های اجرایی تشریح شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: