« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم چهارمحال بختیاری در اجتماع مردم گچساران؛
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم چهارمحال بختیاری گفت: دشمن می‌خواهد مردم در انتخابات شرکت نکنند و اگر هم بیایند ضعیف شرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،حجت‌الاسلام سید امان الله حسینی صدر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم چهارمحال بختیاری در مراسم سخنرانی ۲۲ بهمن در گچساران اظهار کرد: الهام بخشی از نظام جمهوری اسلامی در دنیا رسم شده است.

حسینی‌صدر: هر رای در انتخابات تیری به قلب دشمنان جمهوری اسلامی است

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی کشورهایی را که تحت سیطره زورگویان بوده را آزاد کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم چهارمحال بختیاری تصریح کرد: انقلاب اسلامی دارای مولفه های بسیار مهم و بی بدیلی است و هر روز توپنده تر و بالنده تر در دنیا دیده می شود.

حسینی صدر عنوان کرد: یکی از صدورهای انقلاب اسلامی مسئله غزه است، گفتمان مقاومت را در همان ابتدا در زمان پیامبر و هم اکنون نیز در انقلاب امام می‌توان دید، امروز مبارزه و مقاومت در سرزمین های اشغالی برقرار شده است.

وی گفت: اینها از برکات نظام جمهوری اسلامی است، رهبر فرمودند عملیات جنبش حماس رژیم صهیونیستی را ضربه فنی کرده است، طوفان الاقصی اسرائیل را با خاک یکسان کرده و میزان خسارت طوفان الاقصی برای اسرائیل مانند ضرر زدن برج های دوقلو برای آمریکا بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم چهارمحال بختیاری خاطرنشان کرد: امروز مردم فلسطین و غزه با دست خالی به جنگ صهیونیست رفته اند، طوفان الاقصی تمام ظالمان را به خاک سیاه نشاند رژیم صهیونیستی دائما مسئله قدرت خود را در دنیا به تصویر می‌کشید، نیروهای مقاومت بدون وسایلی از این تجهیرات، از قدرت نظامی آنها عبور کردند.

حسینی صدر بیان کرد: عملیات طوفان الاقصی همه را ویران کرد، بیش از ۱۲۰ روز بمباران را بر سر مردم غزه ریختند و هنوز کینه آنها خاموش نشده ، یک فشنگ خارج از غزه به دست حماس نرسیده است.

وی افزود: این عملیات همه دنیا را به حیرت وا داشته است، شخصیت های طراز اول عرب در سرزمین اشغالی جلسات اضطراری تشکیل دادند و آنوقت حماس با اقتدار اعلام می کند ما ۳۰ درصد از قدرت خود را به نمایش گذاشتیم ، این یکی از جلوه های انقلاب اسلامی بوده است.

حسینی صدر ادامه داد: امروز یمن هیمنه آنها را شکسته است بیش از ۲ هزار کیلومتر راه جابه جایی صادرات و واردات دشمنان توسط یمن طولانی شده است، لبنان، سوریه و عراق و یمن و فلسطین درس گرفته از جمهوری اسلامی هستند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: امام و رهبر انقلاب فرمودند اگر مجلس سالم باشد نظام زودتر به اهدافش می رسد اگر مجلس ما مستقل از قدرت های بیگانه و طراز انقلاب اسلامی باشد پیشرفت و توسعه بهتر و زودتر صورت می گیرد،مجلس بر مبنای اسلام باید تصمیم بگیرد.

حسینی صدر اضافه کرد: مصالح کلی نظام بر مصالح قومی و قبیله ای اولویت دارد، ملت ایران همیشه رشد داشته است، نظام‌ جمهوری اسلامی بر پایه مردم سالاری حکومت تشکیل شده، ۴ اصل که رهبر انقلاب در خصوص انتخابات و شرایط حساس آن تاکید کردند باید رعایت شود.

وی اظهار کرد: دشمن چشم به انتخابات پیش رو در ایران اسلامی دوخته، مردم ما همیشه در تمام صحنه ها حضوری پر رنگ داشتند.

دشمن می‌خواهد مردم در انتخابات شرکت نکنند و اگر هم بیایند ضعیف شرکت کنند، اما مردم ما مانند همیشه محکم و پر رنگ حضور پیدا می کنند، هر رای یک تیری به قلب دشمنان جمهوری اسلامی است.

خبرنگار؛مهرشاد سلطانی 

برچسب ها: آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: